پیروزی پر گل تیم لوکوموتیو در شب گلزنی احمد زاده

به گزارش سفر به مالزی، رقابت های فوتبال ساحلی سوپر لیگ روسیه با پیروزی تیم لوکوموتیو پیگیری شد.

پیروزی پر گل تیم لوکوموتیو در شب گلزنی احمد زاده

به گزارش، مسابقات فوتبال ساحلی سوپر لیگ روسیه امشب با برگزاری چند ملاقات پیگیری شد که در یکی از حساس ترین بازی ها، تیم لوکوموتیو مسکو با ستارگان ایرانی خود (محمد احمد زاده و امیر حسین اکبری) به مصاف تیم زسکامسکو رفت.

لوکوموتیوی ها نیمه اول را طوفانی شروع کردند و در ثانیه 0:43 و دقایقا 2:16، 4:28 و 4:49 گلزنی کردند و زسکایی ها توانستند در دقیقه 5:41 یکی از گل های خورده را جبران نمایند. نیمه اول با نتیجه 4 بر یک به نفع لوکوموتیوی ها به سرانجام رسید.

در نیمه دوم بازیکنان لوکوموتیو در دقیقه 13:43 به گل پنجم خود دست یافتند، اما زسکایی ها در دقیقه 20:19 به گل دوم خود در این ملاقات رسیدند. چند دقیقه بعد بازیکنان لوکوموتیو گل دیگری را به ثمر رساندند و اختلاف گل ها را زیاد کردند تا زسکایی ها توانایی جبران گل های خورده را نداشته باشند.

لوکوموتیوی ها مانند نیمه اول ملاقات خوش درخشیدند و توانستند 4 گل را در دقایق 25:54، 32:05، 33:47 و 34:09 وارد دروازه حریف نمایند. محمد احمد زاده ستاره ایرانی تیم لوکوموتیو در دقیقه 33:47 گل نهم تیمش را به ثمر رساند. در نهایت این ملاقات با نتیجه 10 بر 2 به نفع تیم لوکوموتیو و ستارگان ایرانی این تیم به سرانجام رسید. تیم لوکوموتیو با کسب این 3 امتیاز در جدول 12 امتیازی شد و به رده دوم جدول بازگشت و زسکایی ها هم با این باخت، در رده ششم جدول جای گرفتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1279

به "پیروزی پر گل تیم لوکوموتیو در شب گلزنی احمد زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پر گل تیم لوکوموتیو در شب گلزنی احمد زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید