تور ارزان اروپا: پنج مقصد متفاوت گردشگری در اروپا (بخش سوم)

به گزارش سفر به مالزی، از پیاده روی نفس گیر بر روی سقف خانه های استکهلم تا تجربه حضور در لباس بانوان در هامبورگ و بوی خوش خیابان های وین، با پنج مقصد متفاوت گردشگری در اروپا همراه ما باشید.

عطر خوش وین

اندکی بعد گروه برای استراحت و استفاده از سرویس بهداشتی به میدان Yppenplatz در نزدیکی بازار Brunnenmarkt رفتند. این سرویس بهداشتی در حقیقت یکی از توالت های مشهور و لوکس وین محسوب می گردد و در آن صدای پرندگان پخش می شوند و دیوارهای آن نیز با کاغذ دیواری هایی با طرح جنگل پوشانده شده اند. براساس توضیحات کوئین، وین که بیشترین تعداد سرویس بهداشتی عمومی در تمامی کلان شهرهای اروپا را دارد، توجه خاصی به مرکز مدیریت ضایعات و دور ریزهای خود دارد و این امر موجب ایجاد جذابیت بیشتر در محله های این شهر می گردد.

تور ارزان اروپا: پنج مقصد متفاوت گردشگری در اروپا (بخش سوم)

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

تور ماهانه پیاده روی تقریبا به مدت 4 ساعت به طول می انجامند و خاتمه در کافه Kaffee Alt وین در مرکز شهر به سرانجام می رسد. کوئین معتقد است که این تور تنها به گردشگران اختصاص ندارد بلکه خود اهالی وین نیز می توانند از آن استفاده نمایند: این تور برای گردشگران و ساکنان وین، یک گردش کامل در این شهر است زیرا اگر شما زمان زیادی را در یک منطقه سپری کنید، دیگر نمی توانید به بوی آنجا توجه داشته و متوجه آن شوید.

این تور 5 یورو برای هر نفر هزینه داشته و در روزهای 7 اکتبر و 4 نوامبر برگزار می گردد.

تور عکاسی شوروی در شهر ریگا (مرکز لتونی)

این تور لذت بخش عکاسی حس نوستالژیک دوران شوروی را زنده می نماید و در آن مسافران به کنار گذاشتن دوربین های DSLR و آیفون های خود و استفاده از دوربین 35 میلی متری زنیت به جای آن تشویق می شوند. شما در این تور به مدت دو تا سه ساعت را به کاوش در بخش های بنا شده در دوران شوروی در شهر می پردازید که شامل محله ها، بازارها و حتی بخش های قدیمی کارگری است. در کنار آن نیز یاد می گیرید که چگونه با این دوربین های قدیمی کار کنید. افراد شرکت نماینده در این سفر می توانند هم نگاتیوهای عکس های خود را به همراه ببرند و هم این که در سرانجام تور، دیسک تهیه شده از عکس هایشان را دریافت نمایند.

آغاز از 50 یورو برای هر نفر و قیمت های متغیر بسته به تعداد افراد حاضر در یک گروه

دویدن در کپنهاگ

برای کسانی که تورهای پیاده روی شهری را بیش از حد آهسته می دانند، دویدن در شهر کپنهاگ می تواند حرکتی با ضرب آهنگی بالاتر باشد. افراد حاضر در این تورها می توانند انتخاب نمایند که می خواهند کدام بعد از شهر کپنهاگ را در حال دویدن با سرعتی بین 6 تا 15 کیلومتر، مشاهده نمایند. گزینه های آن ها انتخاب تور اولیه و پایه برای مشاهده چشم اندازهای اصلی کپنهاگ و یا انتخاب تور ویژه ای برای مشاهده معماری خاص مرکز دانمارک خواهد بود.

منبع: الی گشت
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1505

به "تور ارزان اروپا: پنج مقصد متفاوت گردشگری در اروپا (بخش سوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: پنج مقصد متفاوت گردشگری در اروپا (بخش سوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید