شرایط قیمت ها در بازار خودرو؛ از پراید، کوئیک، سمند، 206 تا فیدلیتی پرایم و بسترن ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

به گزارش سفر به مالزی، قیمت خودرو، امروز، 11 تیر 1402، به روال روزهای گذشته در ثبات به سر می برد. گویا این بازار قصد ندارد مقاومت خود را در برابر تحرکات واسطه گران و دلالان از دست بدهد.

شرایط قیمت ها در بازار خودرو؛ از پراید، کوئیک، سمند، 206 تا فیدلیتی پرایم و بسترن ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

به گزارش خبرنگاران به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو، امروز 11 تیرماه 1402 در ثبات کامل قرار گرفته است. بازار خودرو تبدیل به کلاف سردرگمی شده است که نه خریداران و نه فروشندگان نمی توانند اقدام درستی را که منجر به بیشترین سود برای آنها باشد، تشخیص دهند.

تمام دنبال نمایندگان و فعالان بازار خودرو منتظر چیزی شبیه به یک شوک یا حکم قاطع هستند تا خیالشان از بابت قیمت ها راحت گردد و با قطعیت اقدام به خرید یا فروش خودرو نمایند، اما تا به این لحظه هیچ عامل محرکی برای این افراد به بازار تزریق نشده است.

در بازار خودروهای داخلی طبق روال همواره پراید پرچم دار بیشترین حجم معاملات است.

پراید 111 و 131، هر کدام به ترتیب با قیمت های 340 و 325 بدون هیچ گونه تغییر قیمتی در بازار معامله شدند تا نماد ثبات و در عین حال رکود در بازار باشند.

کوییک s، با افزایش قیمت چهار میلیون تومانی با قیمت 360 میلیون تومان معامله شد تا بعد از پراید دیگر جانشین سایپا در بازار پرفروش ها باشد.

سمند سورن پلاس، سدان خانوادگی و در عین حال مالی و نسبتاً ایمن ایران خودرو با افزایش قیمت پنج میلیون تومانی با قیمت نهایی 595 میلیون تومان امروز در بازار معامله شد.

قیمت خودروهای مونتاژی

جک j4، که مقرون به صرفه ترین مونتاژی بازار محسوب می گردد با افزایش قیمت دو مییلون تومانی به قیمت نهایی 802 میلون تومان رسید تا از چرخه ثبات و رکود بازار خود را خارج کند.

فیدلیتی پرایم 5 نفره، دیگر خودروی مونتاژی بود که در بازار امروز تا به این لحظه دست خوش تغییر شده است، اما برخلاف محصول خودروسازان بم این خودرو با کاهش قیمت 30 میلون تومانی روبرو شد تا رکورد بیشترین نوسان رابه نام خود ثبت کند و با قیمت یک میلیارد و 690 میلیون تومان در بازار معامله گردد.

دیگر خودروهای مونتاژی نسبت به روزگذشته هیچ گونه نوسان یا تغییر قیمتی را تجربه نکردند.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته جاری

با توجه اینکه بازار در روزهای آغازین هفته در انتظار اخبار است نمی توان با قطعیت سخن گفت، اما احتمالاً بازار خودرو با توجه به خودروهای پرمعامله برای دیگر خودروها تعیین تکلیف کند. برای مثال در بازار داخلی ها پراید، کوییک و 206 تیپ 2 و در مونتاژی ها گروه mvm و فیدلیتی قیمت را برای دیگر خودروها تعیین خواهند کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 تیر 1402 بروزرسانی: 11 تیر 1402 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1770

به "شرایط قیمت ها در بازار خودرو؛ از پراید، کوئیک، سمند، 206 تا فیدلیتی پرایم و بسترن ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط قیمت ها در بازار خودرو؛ از پراید، کوئیک، سمند، 206 تا فیدلیتی پرایم و بسترن ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید