همایش تجاری سازی خدمات گردشگری در بهمن ماه برگزار می گردد

به گزارش سفر به مالزی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی از برگزاری همایش تجاری سازی خدمات گردشگری در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری اطلاع داد.

همایش تجاری سازی خدمات گردشگری در بهمن ماه برگزار می گردد

از سفر با بهترین تور کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

مرتضی رحمانی موحد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، از برگزاری همایش تجاری سازی خدمات گردشگری اطلاع داد و گفت: این همایش بهمن ماه در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری با هدف توسعه صادرات گردشگری برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه توجه به گردشگری به عنوان نوعی از صادرات از دولت هشتم مدنظر قرار گرفته شد، گفت: از دولت هشتم گردشگری به عنوان یکی از انواع صادرات خدمات منظور شده بود و باید در طی سال ها از این نوع صادرات حمایت و برای دفاتر مرتبط با صادرات گردشگری جوایز صادراتی در نظر گرفته می شد.

رحمانی موحد با بیان اینکه این امر چندسالی به فراموشی سپرده شد، اضافه کرد: در این دولت در شورای عالی صادرات این موضوع مجدد مطرح شد اکنون در مرکز توسعه تجارت ایران که متولی صادرات است در بخش بازاریابی و حضور در نمایشگاه ها اقداماتی برای توسعه صادرات گردشگری برنامه ریزی شده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: برگزاری همایش تجاری سازی خدمات گردشگری سبب مشارکت دو سازمان میراث فرهنگی و مرکز توسعه تجارت در نگاه به گردشگری به عنوانی صادرات می گردد.

به گزارش خبرنگاران صادرات گردشگری که به صادرات نامرئی معروف است به درآمد حاصل از ورود گردشگران خارجی گفته می گردد. براساس آخرین آمار مرکز توسعه تجارت ایران این نوع صادرات در 5 ماه نخست سال جاری درآمد 3 هزار و 560 میلیون دلاری برای کشور داشته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 166

به "همایش تجاری سازی خدمات گردشگری در بهمن ماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش تجاری سازی خدمات گردشگری در بهمن ماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید