مدل های جدید سقف کناف در دکوراسیون منازل مسکونی و تجاری

به گزارش سفر به مالزی، ابتدا بهتر است قبل از شرح در خصوص مدل های سقف کناف به معرفی تاریخچه فراوری کننده اصلی این محصول بپردازیم. کناف یک شرکت عظیم آلمانی در زمینه فراوری مصالح ساختمانی و سیستم های ساخت و ساز است که در سال 1932 توسط برادارن کناف تاسیس شد و با پیشرفت روز افزون در محصولات فراوریی اش، این شرکت هم اکنون بیش از 150 کارخانه در 37 کشور دنیا دارد و حدود 18 هزار نفر نیروی کار در سطح بین المللی در این شرکت مشغول کار هستند. شرکت کناف ایران تنها شاخه فراوریی کناف در ایران است که با ظرفیت فراوری بالای بیست و دومیلیون متر مربع در سال در کشور بی رقیب است. سقف های کناف یکی از مهم ترین فراوریات این شرکت است.

مدل های جدید سقف کناف در دکوراسیون منازل مسکونی و تجاری

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

اما در انتخاب سقف کناف و بطور کلی سقف کاذب باید به چند عامل توجه کرد. دقت در انتخاب نوع و طرح پوشش سقف و همچنین تناسب آن با احتیاج کاربری، تاثیر بسزایی در ایجاد نمای داخلی مناسب در ساختمان دارد. لذا امروزه ترکیبی از روش های سنتی نظیر گچ بری، رابیتس اندود و … در کنار روشهای نوین اجرای سقف کاذب کناف مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است. علاوه بر این مزایای استفاده از انواع سقف کناف در ایجاد عایق های صوتی، حرارتی و برودتی موجب شده استفاده از این محصولات به امری عادی در صنعت نوین ساختمان مبدل گردد.

سقف های کاذب یکپارچه کناف ساختار سبکی هستند که به واسطه فراوری صنعتی، دارای مشخصات فنی استاندارد بوده و جایگزین مناسبی برای سقف های کاذب غیر استاندارد ساخته شده با رابیتس و پیچ می باشند. این ساختار شامل زیرسازی سبک فولادی معلق ساخته شده با مقاطع L، C و U بوده که صفحات روکش دار گچی در یک یا دولایه از طریق پیچ مخصوص بروی آنها نصب می گردد. درزهای میان این صفحات از طریق نوار و بتونه مخصوص درزگیری شده و بدین ترتیب سطحی یکپارچه و بدون درز حاصل می گردد. سطح بدست آمده قابلیت اجرای رنگ و پوشش های دیگر را خواهد داشت. فضای خالی پشت سقف کناف امکان استفاده از عایق های صوتی و حرارتی را فراهم می آورد که همین عوامل باعث افزایش محبوبیت سقف های کاذب کناف در بین عموم شده است.

منبع: اتاق
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 829

به "مدل های جدید سقف کناف در دکوراسیون منازل مسکونی و تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید سقف کناف در دکوراسیون منازل مسکونی و تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید