مجوز بازگشت تماشاگران به لیگ برتر فوتبال صادر شد

به گزارش سفر به مالزی، بعد از گذشت چندین ماه از غیبت تماشاگران در ورزشگاه های فوتبال، دیروز مس رفسنجان شاهد حضور تماشاگران خود در ملاقات خانگی با نساجی بود. مس که در هفته پانزدهم هم میزبان تعداد معدودی از تماشاگران خود بود، روز گذشته در ملاقات با نساجی که در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر برگزار گردید، در حضور تماشاگران به میدان رفتند.

مجوز بازگشت تماشاگران به لیگ برتر فوتبال صادر شد

در ماه های گذشته بعضی تماشاگران و طرفداران منتسب به مسئولان و عوامل تیم ها به طور غیر رسمی در استادیوم ها حاضر شده بودند اما اکنون نهادهای مربوطه به فدراسیون فوتبال اعلام نموده اند می توانند اقدامات لازم برای حضور مجدد تماشاگران را انجام دهند.

اکنون سازمان لیگ با عبور از هفته شانزدهم که دیروز شروع شده و امروز و فردا هم دنبال خواهد شد، برای هفته هفدهم لیگ برتر برنامه ریزی خواهد نمود تا شهرهایی که میزبان بازی های لیگ برتر هستند، تماشاگران بیشتری را در استادیوم ها ببینند.

سازمان لیگ در طول چند ماه گذشته اعلام نموده بود تصمیم برای غیبت تماشاگران در استادیوم ها از سوی این سازمان نبوده و تابع تصمیمات نهادهای بالا دستی است.

تا پیش از اتفاقات اخیر اقدامات لازم برای حضور تماشاگران زن و مرد در دیدارهای خانگی استقلال و پرسپولیس اجرا شده بود و تیم های استقلال در هفته های سوم، پنجم و ششم و پرسپولیس در هفته چهارم میزبان تماشاگران خود بودند.

بازی ها از هفته هفتم لیگ برتر یعنی 16 مهر بدون تماشاگر برگزار شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 2 بهمن 1401 بروزرسانی: 2 بهمن 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1703

به "مجوز بازگشت تماشاگران به لیگ برتر فوتبال صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز بازگشت تماشاگران به لیگ برتر فوتبال صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید