ماجرای عجیب حضور مدافع جدید استقلال در باشگاه پرسپولیس

به گزارش سفر به مالزی، محمد حسین مرادمند مدافع شهرخودرو دو روز پیش با باشگاه استقلال قرارداد امضا کرد، اما بلافاصله بعد از عقد قرارداد در هتل آزادی با استقلالی ها راهی باشگاه پرسپولیس شد. ظاهرا مرادمند تصمیم داشته به احترام گل محمدی که سرمربی وی در شهرخودرو بوده او را ببیند و به وی اعلام کند که با استقلال قرارداد بسته، اما وقتی به باشگاه پرسپولیس می رود متوجه می شود گل محمدی راهی تمرین شده است. این اقدام مرادمند و البته مصاحبه وی بعد از خروج از باشگاه پرسپولیس باعث شد همه تصور کنند این بازیکن هنوز با باشگاهی قرارداد امضا نکرده است.

ماجرای عجیب حضور مدافع جدید استقلال در باشگاه پرسپولیس

از طرفی قرار بود عکس مردادمند با مدیرعامل استقلال تا زمان صدور رضایتنامه وی منتشر نشود، اما بی اخلاقی اجرا شده توسط یکی از حاضران در جلسه عقد قرارداد باعث شد تا تصویر این بازیکن کنار سعادتمند منتشر شود و همین موضوع باعث واکنش مالک باشگاه شهرخودرو شده است.

در شرایطی که قرار بود رضایتنامه محمد حسین مرادمند با رقم یک و نیم میلیارد تومان برای استقلال صادر شود، اما به یکباره این رقم توسط مالک شهرخودرو افزایش پیدا کرد. ظاهرا حمیداوی برای صدور رضایتنامه این بازیکن مبلغ 2.5 میلیارد تومان درخواست کرده و حالا این بازیکن مجبور است برای جدایی خود مبلغی بیش از یک میلیارد تومان را خودش بپردازد.

مرادمند، واسعی و مظاهری که جزو بازیکنان جدید استقلال محسوب می شوند با توجه به بدهی استقلال به وینفر شفر نمی توانند آبی پوشان را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنند.

منبع: فرارو
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 712

به "ماجرای عجیب حضور مدافع جدید استقلال در باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای عجیب حضور مدافع جدید استقلال در باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید