لرزش موتورسیکلت به دوربین آیفون آسیب دائم می زند

به گزارش سفر به مالزی، شرکت اپل هشدار داده اگر گوشی آیفون بر روی موتورسیکلت در حال حرکت قرار بگیرد، احتمال آسیب تماشا دوربین آن به دلیل لرزش های مکرر وجود دارد.

لرزش موتورسیکلت به دوربین آیفون آسیب دائم می زند

اپل اطلاعات تازه ای در صفحه پشتیبانی خود منتشر نموده که بر اساس آن افرادی که از موتورهای قدرتمند استفاده می نمایند، نباید آیفون های خود را در حین حرکت بر روی سطح آنها قرار دهند. زیرا این کار باعث آسیب تماشا دوربین گوشی های آیفون می گردد. لرزش های شدید به خصوص به وسیله فرمان موتورسیکلت ها به بدنه آیفون و سپس دوربین آن منتقل شده و مشکل ایجاد می نماید.

آیفون تصریح نموده آسیبی که بدین شیوه به دوربین های گوشی های آیفون وارد می گردد دائمی بوده و غیرقابل رفع شدن است. پیش از این بعضی کاربران در شبکه های اجتماعی تصریح نموده بودند، دوربین های آیفون های آنها به دلیل قرار دادن بر روی دوچرخه و به دلیل تکان های شدید بدنه دوچرخه در حین حرکت آسیب دیده است.

با توجه به اینکه این مشکل از مدت ها قبل وجود داشته، معین نیست چرا اپل تا به حال در این زمینه به مشتریان خود هشدار نداده بود. از جمله بخش های دوربین آیفون که به این شکل آسیب می بینند می توان به تثبیت گر اپتیکی دوربین و سیستم فوکوس اتوماتیک آن اشاره نمود.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1303

به "لرزش موتورسیکلت به دوربین آیفون آسیب دائم می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لرزش موتورسیکلت به دوربین آیفون آسیب دائم می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید