لاغر شدن با خوراکی های قبل از خواب!

به گزارش سفر به مالزی، برای اغلب افراد این تصور وجود دارد که گرسنه به خواب رفتن در هنگام شب و اجتناب از دریافت هر گونه ماده غذایی، آن ها را سریع تر به اهداف کاهش وزن شان می رساند. این در حالی است که اثبات شده، گرسنه به خواب رفتن امکان بیدار شدن با ضعف شدید و انتخاب مواد غذایی ناسالم را در نیمه های شب و حتی در وعده صبحانه بیشتر می نماید.

لاغر شدن با خوراکی های قبل از خواب!

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، برای اغلب افراد این تصور وجود دارد که گرسنه به خواب رفتن در هنگام شب و اجتناب از دریافت هر گونه ماده غذایی، آن ها را سریع تر به اهداف کاهش وزن شان می رساند. این در حالی است که اثبات شده، گرسنه به خواب رفتن امکان بیدار شدن با ضعف شدید و انتخاب مواد غذایی ناسالم را در نیمه های شب و حتی در وعده صبحانه بیشتر می نماید. لاغری سریع با ماست یونانی این نوع ماست به علت محتوای پروتئین بالا و قند کم، به شما در ساخت عضله و کاهش وزن موثرف یاری می نماید.

مطالعات منتشر شده در مجله آمریکایی فیزیولوژی نشان داده است که خوردن پروتئین درست قبل از زمان خواب شبانه، منجر به تحریک سنتز پروتئین و بهبودی رشد ماهیچه ها می گردد. دریافت کافی پروتئین، کلید اصلی کاهش وزن است.

*لاغری سریع با گیلاس

منبع طبیعی ملاتونین است؛ هورمونی که چرخه خواب و بیداری را تنظیم می نماید. نوشیدن آب گیلاس قبلا از زمان خواب نه تنها به بهبود خواب یاری می نماید، بلکه به سبب وجود آنتی اکسیدان ها می تواند التهاب بدن را از بین برده و در کاهش وزن موثر باشد.

*لاغری سریع با کره بادام زمینی

مصرف نان کامل تست همراه با کره بادام زمینی یک میان وعده مفید برای زمان قبل از خواب شبانه است. کره بادام زمینی سرشار از تریپتوفان است؛ اسید آمینه ای که به بهبود خواب شبانه یاری میکند. کره بادام زمینی یکی از گزینه های مفید چربی سوز و منبع عالی پروتئین گیاهی نیز محسوب می گردد و در ساخت عضله و از بین بردن چربی شکمی نقش دارد.

*لاغری سریع با موز

می دانستید که موز نیز منبع تریپتوفان است؟ اسید های آمینه موجود در این میوه به خواب سریع تر یاری می نماید و فیبر موجود در آن شما را در تمام طول شب سیر نگه می دارد.

*لاغری سریع با شیر گرم

یک نوشیدنی ایده آل برای کاهش وزن و منبع تریپتوفان است. کلسیم موجود در شیر به کاهش چربی شکمی یاری می نماید.

*لاغری سریع با کفیر

کلید از دست دادن وزن می تواند به وسیله حفظ سلامت روده ها باشد. تحقیقات نشان داده افزایش باکتری های مفید در روده به کاهش وزن یاری می نماید. در این میان مصرف محصولات پروبیوتیک از جمله کفیر که هم منبع غنی از تریپتوفان و هم کلسیم محسوب می گردد، توسط متخصصان تغذیه توصیه شده است.

*لاغری سریع با بادام

مصرف 5 گرم بادام قبل از زمان خواب به ساخت عضله به طرز باورنکردنی یاری میکند. فیبر موجود در بادام نیز در تمام طول شب شما را سیر نگه می دارد. بادام یک غذای فوق العاده با خاصیت چربی سوزی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 451

به "لاغر شدن با خوراکی های قبل از خواب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاغر شدن با خوراکی های قبل از خواب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید