فعالیت مراکز اقامتی و پذیرایی استان یزد با یک سوم ظرفیت

به گزارش سفر به مالزی، رئیس جامعه هتلداران یزد گفت: مراکز اقامتی و پذیرایی تنها با یک سوم ظرفیت مجاز به فعالیت هستند.

فعالیت مراکز اقامتی و پذیرایی استان یزد با یک سوم ظرفیت

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از یزد، سید محمد رستگاری، فرماندار یزد در نشست با مدیران مجموعه های پذیرایی و اقامتی گفت: باید علاوه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی تزریق واکسیناسیون پرسنل تا هفته آینده به صورت کامل انجام گردد.

او با بیان اینکه تزریق واکسن عمومی از مهم ترین راه ها برای جلوگیری از شیوع بیمار است، اضافه کرد: در آینده نزدیک نیز ارائه خدمات در آیت مراکز مشروط به ارائه کارت واکسن خواهد بود.

فرماندار یزد گفت: ضمن گشت و کنترل هتل ها و مراکز پذیرایی در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد مربوطه پلمب می گردد تل فعالیت سایر مراکز را زیر سوال نبرد.

سید امیر ناصر طباطبایی، رئیس جامعه هتلداران یزد با اشاره به واکسیناسیون بیش از 88 درصد پرسنل واحد های گردشگری و پذیرایی گفت: با بستن مجموعه ها نمی توان جلوی شیوع بیماری را گرفت بلکه تنها راه جلوگیری رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه این مراکز تنها با یک سوم ظرفیت مجاز به فعالیت هستند، اضافه کرد: ارائه کارت واکسیناسیون، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مجموعه های پذیرایی و استفاده از ماسک از مصوبات این جلسه بود.

رئیس جامعه هتلداران استان اظهار امیدواری کرد: با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی تمامی مجموعه ها، علاوه بر جلوگیری از شیوع بیماری تمامی مجموعه ها به فعالیت خود ادامه دهند.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1369

به "فعالیت مراکز اقامتی و پذیرایی استان یزد با یک سوم ظرفیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت مراکز اقامتی و پذیرایی استان یزد با یک سوم ظرفیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید