علوم کامپیوتر در کانادا ، 10 دانشگاه برتر

به گزارش سفر به مالزی، موسسه رتبه بندی تایمز ، رتبه بندی موضوعی دانشگاه های دنیا بر اساس رشته علوم کامپیوتر در کانادا منتشر نموده است . این رتبه بندی در امسال به 300 نهاد ارتقا یافته و تعداد حوزه های موضوعی نیز از هشت رشته تحصیلی به 11 رشته افزایش یافته .

علوم کامپیوتر در کانادا ، 10 دانشگاه برتر

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور تفریحی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

علوم کامپیوتر یک راستا شغلی است که طی سالهای اخیر شاهد افزایش علاقه بازار دنیای به آن بوده ایم . براساس یک مقاله منتشر شده توسط Global News در سال 2017 ، در میان برترین مشاغل آینده در کانادا ، تحلیلگران امنیت اطلاعات و توسعه دهندگان نرم افزار، هر دو به تحصیل در مقطع کارشناسی یا بالاتر در علوم کامپیوتر احتیاج دارند . نکته جالب توجه این است که توسعه دهندگان نرم افزار از جمله نامزد های برتر دعوت شده شغلی در سیستم انتخاب مهاجرت اکسپرس کانادا می باشند .

علاوه بر این ، یک مقاله Forbes با عنوان مدارک برتر برای استخدام در سال 2017 ، با تهیه لیستی از برنامه های کارشناسی ارشد را که کارمندان جذب آن می شوند ، نشان می دهد که حدود 23 درصد از کارفرمایان علاقه مند به یک کارمند آینده نگر با درجه بالاتری در علوم رایانه ، علوم اطلاعات و یا مهندسی کامپیوتر هستند .

حال بیایید با 10 دانشگاه برتر برای تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در کانادا آشنا شویم .

1 - دانشگاه تورنتو

یک بار دیگر دانشگاه تورنتو در رتبه اول قرار می گیرد . این بار این موسسه تحقیقاتی سطح بالا به عنوان بهترین محل تحصیل در کشور کانادا برای تحصیل در رشته علوم کامپیوتر معرفی شده است . این همچنین به این معنی است که دانشگاه در میان 25 کشور برتر در سراسر دنیا برای ارائه آموزش در زمینه علوم کامپیوتر در سطح دنیای واقع شده است . این دانشگاه کالج پادشاهان در لندن و دانشگاه توکیو در ژاپن را شکست داد !

رشته علوم کامپبوتر در دانشگاه تورنتو دارای سابقه طولانی مدت 50 ساله است که بیش از 11 زمینه تحقیقاتی را برای دانشجویان دوره های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا ، فراهم می نماید . فارغ التحصیلان برنامه علوم کامپیوتر در کانادا در دانشگاه تورنتو نه تنها مهارت های مبتنی بر تحقیق را توسعه می دهند بلکه فرصت های فراوانی برای افزایش قدرت کارشان را به وسیله کارآموزی به دست می آورند ، که دانشجویان را قادر می سازد تا مهارت های حرفه ای ارزشمندی را در یکی از بزرگترین برنامه کارآموزی در کانادا ، به دست بیاورند . آمار دانشگاه تورنتو نشان می دهد افزایش ثبت نام دانشجویان بین المللی در تمام سطوح با تعداد بیشتری که در آینده نزدیک پیش بینی شده است ، انتظار می رود که دانش آموزان خارجی تا 2021 حدود 20 درصد از کل دانشجویان را تشکیل دهند .

2 - دانشگاه مونترال

دپارتمان علوم کامپیوتر و تحقیقات عملیاتی (به اختصار DIRO) در دانشگاه مونترال ، ادعا می نماید که یکی از اولین دانشکده های علوم کامپیوتر در منطقه است . در حال حاضر این دپارتمان بیش از 4 میلیون دلار در زمینه یاری های اقتصادی و قراردادهای تحقیقاتی دریافت می نماید . مدرسه (دانشکده) در محله Côte-des-Neiges در مونترال واقع شده است . همانطور که محوطه دانشگاه دور از هسته مرکز شهر واقع شده است ، محله دارای امکانات بسیاری برای مسکن برای دانشجویان دانشگاه مونترال و همچنین انواع کافه ها و رستوران ها برای اوقات فراغت است .

DIRO یکی از برنامه های رایج علوم کامپیوتر در کانادا در آمریکای شاقتصادی با چهار مدرک کارشناسی ، چهار گزینه کارشناسی ارشد ، دو مدرک دکترا و سه دیپلم فارغ التحصیلی می باشد که یکی از بزرگترین دپارتمان های این کشور است .

3 - دانشگاه بریتیش کلمبیا

UBC یکی از دانشگاه های پرجمعیت کانادا است که حدود 60000 دانشجو در دو پردیس اصلی آن در ونکوور و Okanagan مستقر هستند . این دانشگاه استعدادهای درخشان دنیا را جذب خود می نماید و بیش از 13000 دانشجوی بین المللی در پردیس دانشگاه ونکوور تنها 23 درصد از دانشجویان مقطع کارشناسی را تشکیل می دهند .

دپارتمان علوم کامپیوتر دانشگاه بریتیش کلمبیا برای اولین بار در سال 1968 تاسیس شد . در طول سال ها به طور گسترده ای رشد کرد و در حال حاضر دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد آموزش های بین رشته ای تحقیقاتی را ارائه می دهند .

ترتیب سایر دانشگاه های برتر کانادا برای تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در کانادا

  • دانشگاه واترلو
  • دانشگاه مک گیل
  • دانشگاه آلبرتا
  • دانشگاه مک مستر
  • دانشگاه سایمون فریزر
  • دانشگاه اتاوا
  • دانشگاه de Sherbrooke

مترجم : امید کریمی

منبع : www.canadastudynews.com

آخرین مطالب وب سایت

منبع: studyunique
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 430

به "علوم کامپیوتر در کانادا ، 10 دانشگاه برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علوم کامپیوتر در کانادا ، 10 دانشگاه برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید