دانشگاه براک کانادا

به گزارش سفر به مالزی، دانشگاه براک یک دانشگاه دولتی است که در سال 1964 در شهرسنت کاترین ایالت آنتاریو تاسیس شده است . از نظر جغرافیایی ابن دانشگاه در شمال آبشار نیاگارا قراردارد و دارای طبیعت بسیا زیبایی است .

دانشگاه براک کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

نام دانشگاه برگرفته از نام ژنرال Isaac Brock می باشد که درجنگ کانادا با آمریکا در سال 1812 ازقسمتهای شاقتصادی کانادا دفاع کرد .

این دانشگاه حدود 120 رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد و در سطح ملی از نظر فعالیتهای تحقیقاتی درجایگاه پانزدهم قراردارد البته در سطح کارشناسی رتبه سوم را از آن خود ساخته است . این دانشگاه تنها دانشگاه کانادایی است که دوره MICAیعنی ریاضیات مجتمع شده با کامپیوتر و برنامه های کاربردی را ارائه می دهد .

دانشگاه براک دومین دانشگاه ایالت اونتاریو است که دوره های حسابداری آن توسط موسسه انجمن حسابداران خبره کانادا به رسمیت شناخته شده است و یکی از اعضای رسمی بنیاد اروپا برای توسعه مدیریت می باشد . این دانشگاه همچنین یکی از پنج دانشکده های بازرگانی مورد تائید AACSB است .

فارغ التحصیلان این دانشگاه با نرخ اشتغال 97.2 درصدی بیشترین نرخ اشتغال در میان دانشگاه های انتاریو را دارند و به همین دلیل تحصیل در کشور کانادا در این دانشگاه فرصت مناسبی برای جذب در بازار کار می باشد .

دانشکده های دانشگاه براک

این دانشگاه دارای 7 دانشکده به توضیح زیر است .

  • دانشکده علوم بهداشتی و سلامتی کاربردی
  • دانشکده بازرگانی
  • دانشکده آموزش
  • دانشکده علوم انسانی
  • دانشکده علوم و ریاضیات
  • دانشکده علوم اجتماعی
  • دانشکده آموزش عالی

دلایل انتخاب دانشگاه براک تئسط دانشجوبان برای ادامه تحصیل

دانشگاه در منطقه زیبای نیاگارا نزدیک مرز ایالات متحده آمریکا در فاصله یک ساعتی از شهر عظیم تورنتو قرار گرفته است . طبق آمارهای بدست آمده این منطقه با داشتن جمعیتی حدود صد هزار نفر از امن ترین مناطق کشور کانادا می باشد .

هزینه مسکن در این منطقه نسبت به شهری مانند تورنتو بسیار پایین تر است به طوری که دو یا سه دانشجو می توانند با همدیگر محل سکونتی را اجاره نمایند و اجاره ماهانه حدود 400 دلار را داشته باشند .

بیش از 40 رشته پیشنهادی در دانشگاه براک دارای دوره های عملی co-op به مدت 12 تا 20 ماه است . این دوره ها نه تنها تجربه کاری لازم را به دانشجویان می دهد بلکه دریافت حق الزحمه نیز از نظر اقتصادی برای دانشجو یاری نماینده است . از طرفی نود درصد فارغ التحصیلان دانشگاه در شش ماه اول بعد از فراغت تحصیل جذب بازار کار می شوند .

وجود دانشجویان متفاوت از کشورهای مختلف فضای چند فرهنگی بسیار دلنشینی را ایجاد نموده است . خدمات دانشجویی نیز با استاندارد بسیار بالایی به دانشجویان ارائه می گردد به طوری که دانشگاه براک سومین دانشگاه در کانادا از نظر رضایت مندی دانشجویان می باشد .

جهت کسب مشاوره رایگان از مشاورین مجرب موسسه اعزام دانشجو خبرنگاران ، با ما تماس یگیرید .

نویسنده : امید کریمی

منبع : brocku.ca

آخرین مطالب وب سایت

منبع: studyunique
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 395

به "دانشگاه براک کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه براک کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید