عضو کمیسیون عمران:دولت در تهیه مسکن محرومین گام های خوبی برداشته است

به گزارش سفر به مالزی، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید نمود: دولت گام های خوبی برای تهیه مسکن محرومین برداشته است. تهیه مسکن برای محرومین ارزشمند است بنابراین از اقدام دولت در ساخت مسکن محرومین حمایت می کنم

عضو کمیسیون عمران:دولت در تهیه مسکن محرومین گام های خوبی برداشته است

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

عادل نجف زاده نماینده خوی و چایپاره و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تقدیر از اقدامات دولت و سازمان برنامه و بودجه در تهیه مسکن برای محرومین، گفت: اقدام دولت در تهیه مسکن برای محرومین ارزشمند است. دولت اقدامات خوبی برای تهیه مسکن محرومین انجام داده است و مجلس قطعا از اقدام دولت در ساخت مسکن محرومین حمایت می نماید.

او ادامه داد: بدنه محروم جامعه باید به مسکن ارزان قیمت دسترسی پیدا نمایند و اقدام دولت در تهیه مسکن محرومین اقدام موثری بوده است. به همین دلیل نیز کمیسیون عمران در صحن علنی مجلس طرحی را برای تامین مسکن نهایی می نماید که بر اساس آن با حمایت بخش دولتی در تامین زمین رایگان و سیستم بانکی کشور در تامین تسهیلات مورد احتیاج کم بهره و کنترل قیمت بازار مصالح دهک های پایین جامعه خانه دار می شوند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید نمود: در کشور مسکن های ساخته شده بلا استفاده، بسیار بیشتر از مسکن مورد احتیاج مردم است. اما این مسکن ها در دسترس دهک های پایین جامعه نیست و این امر نشان می دهد که ساخت مسکن برای محرومین تا چه میزان حائز اهمیت و مورد احتیاج است.

او همچنین با اشاره به اقدامات دولت در همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشور، تاکید نمود: همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری یکی از قول های اصلی دولت است و در این زمینه اقداماتی در حال اجرا است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در راستای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری اقدامات خوبی را انجام داده است که با توجه به شرایط کنونی اقتصاد امیدواریم حقوق بازنشستگان افزایش بیشتری داشته باشد.

نجف زاده، تاکید نمود: همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری اقدام ارزشمندی است و به نظر می رسد با گامهایی که برداشته شده قول دولت در این زمینه عملیاتی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 534

به "عضو کمیسیون عمران:دولت در تهیه مسکن محرومین گام های خوبی برداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو کمیسیون عمران:دولت در تهیه مسکن محرومین گام های خوبی برداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید