آشنایی با صنایع انتاریو کانادا

به گزارش سفر به مالزی، سرمایه گذاری در کشور کانادا از جمله روش های مهاجرت به این کشور می باشد اگرچه بسیار پرهزینه بوده و دارای ریسک فراوانی است اما چنانچه تجربه مدیریت داشته باشید خواهید توانست که در جهت موفقیت گام بردارید.این کشور برای نیروی کار تحصیل نموده ارزش ارزش بالایی قائل می گردد و روی این افراد سرمایه گذاری می نماید که در نهایت منتهی به کیفیت بالای زندگی در کانادا می گردد. افراد زیادی از سراسر دنیا به وسیله تحصیل و یا سرمایه گذاری به کشور کانادا مهاجرت می نمایند.

آشنایی با صنایع انتاریو کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اغلب افراد برای زندگی در کانادا شهر های همچون تورنتو، بریتیشکلمبیا و یا ونکوور را انتخاب می نمایند اما جالب است بدانید که ایالت انتاریو گزینه بسیار مناسبی برای مهاجرت به کانادا می باشد. چرخ اقتصاد این ایالت بر صنایعی همچون معدن، کشاورزی و دامداری متکی است. ابته در بخش فراوریی نیز فعالیت می نماید. به طور کی این ایات فضای مناسبی را برای نوآوری فراهم نموده است.

اقتصاد اونتاریو

این ایالت عظیم ترین اقتصاد را به خود اختصاص داده است و با 14 میلیون سکنه به عنوان پرجمعیت ترین استان کانادا شناخته می شود.بخش فراوری در فراوری ناخالص داخلی 12.6 درصد بوده و بخش خدمات 77.9 درصد از این اقتصاد را به خود اختصاص داده است. در سال 2017 بیشترین صادرات این ایالت به خودرو و قطعات آن مربوط بود. بعد از اقتصاد آلبرتا، اقتصاد انتاریو بیشترین میزان سود را به خود اختصاص می دهد. و این ایالت به عنوان قطب مالی کانادا در نظر گرفته شده است. طبیعت این استان از تنوع زیادی برخوردار بوده جنگل های انبوهی دارد.چهار دریاچه از پنج دریاچه عظیم کانادا در این استان واقع شده است و همانطور که می دانید آبشار نیاگارا نیز در اونتاریو می باشد. همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم قسمت اعظمی از اقتصاد اونتاریو به بخش خدمات متصل می باشد.

و اما در سال های اخیر تعداد افرادی که به وسیله کشاورزی و کار در مزارع امرار معاش می کردند تا حد چشمگیری کاهش پیدا نموده است. یکی از دلایل این امر به قوی شدن بخش کشاورزی صنعتی در اونتاریو برمی شود. چنانچه به دنبال اطاعات بیشتری در این زمینه هستید، فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و منتظر تماس مشاوران پارسی کانادا باشید.

منبع: پارسی کانادا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 432

به "آشنایی با صنایع انتاریو کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با صنایع انتاریو کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید