صداوسیما مسئول تنظیم گری محتوا های نمایش خانگی است

به گزارش سفر به مالزی، معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: براساس نگاهی که در نظام وجود دارد، وظیفه تنظیم گری محتوا های نمایش خانگی به صداوسیما سپرده شده است.

صداوسیما مسئول تنظیم گری محتوا های نمایش خانگی است

سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور درباره تنظیم گری محتوا های فضای مجازی و تقسیم وظایف میان وزارت ارشاد و ساترا گفت: این مباحث در دولت مطرح می گردد و دوستان وزارت ارشاد، وزارت ارتباطات، رئیس سازمان صداوسیما و دستگاه هایی که در این موضوع دخیل هستند، نظرات خود را مطرح می نمایند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور ادامه داد: اینکه مدام حرف و حدیث هایی زده می گردد که چالش جدی در این عرصه وجود دارد، این گونه نیست. یک زمانی بحث نظارت بر سریال ها و فیلم های نمایش خانگی به عهده وزارت ارشاد بود. اما در دولت گذشته وزارت ارشاد وظایف خود را به خوبی انجام نداد و این ماموریت به سازمان صداوسیما واگذار شد. به همین علت، تشکیلات ساترا شکل گرفت.

به گفته سید محمد حسینی، نمایندگان در کمیسیون فرهنگی مجلس نظرات متفاوتی می دهند. در حال حاضر، براساس نگاهی که در نظام وجود دارد، این وظیفه به صداوسیما سپرده شده است. اگر تغییری بخواهد صورت بگیرد، باید مراحل خود را در مجلس طی کند.

خبرنگاران فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1646

به "صداوسیما مسئول تنظیم گری محتوا های نمایش خانگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صداوسیما مسئول تنظیم گری محتوا های نمایش خانگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید