عکس لو رفته از همسر سابق مهراب قاسم خانی در آغوش یک پسر

به گزارش سفر به مالزی، حوادث خبرنگاران: شقایق دهقان یا همان خانم شیرزاد معروف اینبار به بهانه تولد خواهرزاده اش تصویری از 19 سال پیش رو کرد.

عکس لو رفته از همسر سابق مهراب قاسم خانی در آغوش یک پسر

شقایق دهقان بازیگر مطرح و معروف ایرانی است .شقایق دهقان در سال های دور با بازی در سریال های طنز مهران مدیری شناخته شد و شقایق دهقان همواره هم در نقش های خنده دار بازی نموده و لبخند را بر لبان بینندگان آورده است. شقایق دهقان چند وقتی می گردد که جزو پرحاشیه ترین های فضای مجازی است. شقایق دهقان اخیرا عکسی را از 19 سال پیس تا کنون در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگاران، شقایق دهقان به تازگی با انتشار دو تصویر از حالا و 19 سال پیشش در کنار خواهر زاده خود نشان داد که نه تنها پیر نشده بلکه به گفته کاربران جوان تر هم شده!

شقایق دهقان بازیگر طنز و بانمک ایرانی است که با وجود اینکه سال هاست در تلویزیون فعالیت دارد نه سینما، اما معروف و محبوب نیز می باشد. بازیگرانی مثل سحر قریشی بیشتر سعی دارند تا با حواشی سینما خود را بالا بکشند اما شقایق دهقان به وسیله هنر خود توانست به این صندلی برسد.

شقایق دهقان از آغاز ویروس کرونا تا به حال سه بار مبتلا شده است و آخرین بار هم چند روز پیش بود که با حالی ناخوش ویدیویی از خود منتشر کرد و اعلام نمود حالش بسیار وخیم است اما مدتی می گردد که خانم بازیگر خوب شده اند و خبر خوب شدنش را هم با انتشار فیلمی از پایکوبی و آوازش با آهنگ هایده نشان داد.

ازدواج و طلاق از آقای نویسنده

شقایق دهقان همسر سابق مهراب قاسم خانی است که به گفته خود سه سال پیش از او طلاق گرفته و هنوز مجرد می باشد. البته آقا مهراب حواشی از ازدواج چندمش به گوش میرسید و اتفاقا تصاویری هم از او در کنار مارال فرجاد دیده شده بود که صمیمیتی بیشتر از دو همکار و دوست را داشتند اما همچنان خبر رسمی از ازدواج این دو وجود ندارد.

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه تفریح دارد.

منبع: شایا نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1370

به "عکس لو رفته از همسر سابق مهراب قاسم خانی در آغوش یک پسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس لو رفته از همسر سابق مهراب قاسم خانی در آغوش یک پسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید