شمارش معکوس برای افتتاح هفدهمین ایستگاه خط 7 مترو تهران

به گزارش سفر به مالزی، شرکت مترو تهران بیان کرد: ایستگاه توحید به عنوان هفدهمین ایستگاه خط 7 مترو تهران بزودی افتتاح می گردد.

شمارش معکوس برای افتتاح هفدهمین ایستگاه خط 7 مترو تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، شرکت مترو تهران بیان کرد: مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به اتفاق مهندس علی امام مدیر عامل شرکت مترو از ایستگاه در شرف تکمیل توحید در خط 7 مترو بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان آخرین شرایط پیشرفت فیزیکی این ایستگاه قرار گرفتند.

ایستگاه توحید در تقاطع خطوط 4 و 7 مترو تهران قرار داشته و به عنوان هفدهمین ایستگاه خط 7 تا انتها آذرماه آماده بهره برداری خواهد شد. عمق این ایستگاه از سطح زمین 46 متر بوده و به علت واقع شدن در مرز چهار منطقه 2، 6، 10و 12 یکی از ایستگاه های مهم و پر مسافر شبکه خطوط مترو تهران محسوب خواهد شد.

طبق گزارش ارائه شده از سوی مجری خط 7 متروی تهران در این بازدید، در صورت تأمین به موقع منابع اقتصادی، امکان بهره برداری از دو ایستگاه دیگر به نام های ایستگاه بوستان مصاحبه و ایستگاه خیابان شهدای هفدهم شهریور تا انتها امسال وجود دارد.

در ضمنً طبق برنامه ریزی های اجرا شده، سه ورودی تازه نیز در خط 7 در حال تکمیل است و انشاالله طی ماه های پیش رو در امسال به مرحله بهره برداری خواهند رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1476

به "شمارش معکوس برای افتتاح هفدهمین ایستگاه خط 7 مترو تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمارش معکوس برای افتتاح هفدهمین ایستگاه خط 7 مترو تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید