سیگار برگ لاکچری نخی چند؟ ، تقاضا برای سیگار با روکش طلا زیاد شد!

به گزارش سفر به مالزی، جست وجوی هشتگ سیگار برگ در فضای مجازی نشان می دهد برای تهیه هر نخ از این محصول دخانی باید بین 5 تا 700 هزار تومان هزینه کنید!

سیگار برگ لاکچری نخی چند؟ ، تقاضا برای سیگار با روکش طلا زیاد شد!

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مدتی است که زمزمه فروش کالاهای لاکچری از جمله محصولات دخانی در فضای مجازی شنیده می گردد. بنابراین برای اطلاع بیشتر از قیمت ها و نحوه فروش سیگار برگ به چند فروشگاه مجازی در اینستاگرام سر زدیم. البته بعضی از این فروشگاه ها به صورت حضوری نیز محصولات خود را می فروشند. در صفحات مجازی که از نام لاکچری استفاده نکرده اند، قیمت ها معمولی است. مثلا هر نخ سیگار برگ بین 5000 تا 55 هزار تومان عرضه می گردد.

همچنین فروشندگانی که در شهرهای مرزی فعالیت می نمایند، قیمت های به نسبت منطقی تری دارند. یکی از آن ها که هر نخ سیگار برگ کوبایی را به نسبت سایز، کیفیت و برند آن حدود 45 تا 150 هزار تومان می فروشد، می گوید: همین سیگارها به تهران ارسال می گردد و در فروشگاه های پایتخت به قیمت 300 تا 500 هزار تومان عرضه می گردد! اما ما همین سیگارها را با پست برای مشتریان خود در شهرهای مختلف ارسال می کنیم که هزینه پست آن به تهران حدود 15 هزار تومان است.

بیشتر فروشندگانی که سیگارهای زیر 200 هزار تومان دارند، می گویند که خودشان سیگارها را مستقیم از کوبا وارد می نمایند و به همین دلیل قیمت آن ها منطقی تر است و در اصل بودن کالای آن ها نیز شکی نیست، اما به گفته آن ها سیگار تقلبی و بی کیفیت در بازار فراوان است. با این وجود به نظر می رسد فروش کالای تقلبی در این صنف زیاد است، چراکه نه تنها بیشتر فروشندگان هشدار می دهند که از افراد و مغازه های مطمئن خرید کنید، بلکه بعضی از آن ها نحوه شناسایی برندهای اصل را نیز در صفحات خود شرح داده اند.

اما سیگار برگ هم مانند بسیاری از کالاهای دیگر از لاکچری شدن در امان نمانده است و هرچه به سمت مناطق بالاتر تهران حرکت کنید با قیمت های عجیب تری روبرو می شوید. برای مثال یکی از فروشگاه های شمال شهر، بعضی از برندهای معروف سیگار برگ کوبایی را در قلاف های فلزی و کاورهای چوبی به قیمت 200 تا 350 هزار تومان می فروشد. البته به گفته بعضی از فروشندگان گران تر بودن بعضی برندها به دلیل طراحی، شهرت و قدمت آن نیز است. البته در همین فروشگاه به اصطلاح لاکچری هم می توانید سیگار برگ زیر 100 هزار تومان، البته در قلاف پلاستیکی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: سیگار با طعم بلوبری و روکش طلا! | اینجا بازار سیاه سیگارهای لاکچری بچه پولدارهای تهران است

  • کمیاب شدن سیگار برگ با روکش طلا!

اما این خاتمه ماجرا نیست و عجیب ترین نوع سیگار برگ آن هایی است که با روکش طلا در صفحات مجازی خودنمایی می نمایند. البته بیشتر فروشندگان می گویند که دیگر سیگار برگ طلا در دسترس نیست. یکی از آن ها می گوید که درخواست سیگار برگ با روکش طلا زیاد است، اما در حال حاضر به سختی یافت می گردد. همچنین قیمت این محصول زمانی که طلا گرمی 200 هزار تومان بود، حدودا به 250 هزار تومان می رسید و احتمالا در حال حاضر اگر پیدا گردد بین 500 تا 600 هزار تومان فروخته می گردد.

اما فروشنده دیگری در غرب تهران که از سایر فروشگاه ها لاکچری تر به نظر می رسد و قیمت های آن بسته به برند، سایز، کیفیت و ترکیب برگ ها از 100 تا 700 هزار تومان متغیر است، می گوید قیمت سیگار برگ با روکش طلا خیلی بالا است و با توجه به اینکه در ایران عموما مردم حاضر نیستند پول خیلی زیاد برای سیگار پرداخت نمایند، فروش آن سخت است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 291

به "سیگار برگ لاکچری نخی چند؟ ، تقاضا برای سیگار با روکش طلا زیاد شد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "سیگار برگ لاکچری نخی چند؟ ، تقاضا برای سیگار با روکش طلا زیاد شد!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیگار برگ لاکچری نخی چند؟ ، تقاضا برای سیگار با روکش طلا زیاد شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید