زینی وند خواستار قانونی شدن فرایند ثبت نام و نظارت بر مدارس سفارت خانه ها در تهران شد

به گزارش سفر به مالزی، تهران (پانا) - رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور و دبیر کل کمسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران با سید کاظم سجادی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ملاقات کرد.

زینی وند خواستار قانونی شدن فرایند ثبت نام و نظارت بر مدارس سفارت خانه ها در تهران شد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش روابط عمومی مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، این ملاقات با حضور مجتبی زینی وند رئیس امور بین الملل و مدارس خارج از کشور و دبیر کل کمسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران به همراه معاونین وی و عبدالکریم صادق دوست رئیس اداره کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران در وزارت امور خارجه صورت گرفت.

مجتبی زینی وند دبیر کل کمسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران، ضمن تبریک انتصاب دکتر سید کاظم سجادی به سمت معاونت کنسولی و امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه، صندلی و اهمیت مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و فعالیت های انجام شده در جهت برطرف مسائل جاری این مرکز را تشریح نمود و از وزارت امور خارجه در خواست کرد تا با همکاری وزارت آموزش و پرورش برای برطرف چالش های موجود و ارتقاء کیفیت مدارس خارج از کشور به این مرکز یاری نمایند.

وی همچنین در مورد قانونی شدن فرایند ثبت نام و نظارت بر مدارس سفارت خانه ها در تهران و همچنین مراکز زبان که توسط سفارت خانه ها اداره می گردد تاکید نمود و خواستار مساعدت و همکاری همه دستگاه ها در جهت نظارت مستمر بر این مدارس شد.

در ادامه میترا تیموری معاون امور بین الملل مرکز به تبیین ظرفیت سازمان های بین المللی برای تهیه ابزار هوشمند برای پناهندگان پرداخت و گفت: در ارتباط با سازمان های بین المللی ضروری است که وزارت امور خارجه نیز ورود کند تا این سازمان ها همکاری های بیشتری با ما داشته باشند.

محمد حاجی بابایی معاون امور مدارس خارج از کشور نیز مسائل مربوط به اعزام و ساماندهی نیروهای اعزامی از طرف مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور را بیان کرد.

در ادامه وحید یعقوبی معاون هماهنگی و نظارت مرکز به بیان کوشش های انجام شده توسط این معاونت برای پرداخت معوقات معلمان پرداخت.

عبد الکریم صادق دوست رئیس اداره کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران نیز با بیان برنامه های اجرا شده توسط این کمسیون اظهار کرد: با توجه به معوقات سه ساله حق عضویت آیسسکو، ضرورت دارد که در مورد پرداخت حق عضویت این سازمان با همکاری وزارت امور خارجه اقدام عاجلی صورت گیرد.

در انتها نیز سید کاظم سجادی متقابلاً ضمن تبریک انتصاب مجتبی زینی وند به ریاست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، همکاری های لازم جهت تقویت صندلی مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و همچنین کوشش برای ارتقاء و حفظ شأن معلمان اعزامی را بیان کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 938

به "زینی وند خواستار قانونی شدن فرایند ثبت نام و نظارت بر مدارس سفارت خانه ها در تهران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زینی وند خواستار قانونی شدن فرایند ثبت نام و نظارت بر مدارس سفارت خانه ها در تهران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید