زنی که از حال رفت به کتابفروشی ها آمد

به گزارش سفر به مالزی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، حنیف قریشی نویسنده پاکستانی- بریتانیایی است که پیش تر رمان نزدیکی وی با ترجمه نیکی کریمی به وسیله نشر چشمه منتشر شده است. وی متولد سال 1954 است و به عنوان فیلمنامه نویس و کارگردان معروفیت دارد. قریشی در یک خانواده هندی تبار در لندن به دنیا آمد که ثروت زیادی داشت و کار خود را با فیلمنامه نویسی آغاز کرد. این نویسنده نشان شوالیه هنر و ادبیات فرانسه و مدال امپراتوری بریتانیا و بعلاوه سال 2010 جایزه پِن پینتر را در کارنامه خود دارد

زنی که از حال رفت به کتابفروشی ها آمد

کتاب زنی که از حال رفت و سه داستان دیگر، چهار داستان از حنیف قریشی را با نام های زنی که از حال رفت، آقای میلیونر به مهمانی شام می آید، ناکجا و پرواز شماره 423 شامل می گردد.

زنی که از حال رفت داستان روابط آدم ها از گذشته تا اکنون آنهاست و زمان که عنصر مهمی در تغییر شکل مناسبات آدم هاست که روند تازه ای پیدا می نماید و اندوه جدیدی به ردِ تلخ خاطرات آنها اضافه می نماید.

آقای میلیونر به مهمانی شام می آید داستانی درباره تقابل تاریخی پول در برابر عشق است که می تواند لایه های پنهانی آدم ها را واکاود و آنها را به آزمون و انتخاب بکشاند

ناکجا قصه بحران مهاجرت و پرواز شماره 423 نیز داستانی آخرالزمانی است که تعلیق را به هواپیمایی معلق در آسمان می برد و شخصیت هایش در چند قدمی مرگ، روی صندلی های هواپیمایی در حال سقوط نقش آفرینی می نمایند.

در بخشی از داستان پرواز شماره 423 می خوانیم: هواپیما یک وری شد و ارتفاع گرفت. حالا به نظر می رسید مقصد و هدفی دارد. یک لحظه آفتاب آن قدر شدید شد که دنیل چشم هایش را دید که اتوبانی از دلش می گذشت.

نشر افق، اخیرا زنی که از حال رفت را در 104 صفحه و قیمت 70 هزار تومان منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 خرداد 1402 بروزرسانی: 24 خرداد 1402 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1762

به "زنی که از حال رفت به کتابفروشی ها آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنی که از حال رفت به کتابفروشی ها آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید