راهنمای سفر به پراگ

به گزارش سفر به مالزی، پراگ یکی از زیباترین شهرهای اروپا و حتی جهان است. با سفر به این شهر شما عاشق گشت و گذار در خیابان های باریک و پر پیچ و خم این پایتخت خواهید شد، مثل این که شما پا به جهانی افسانه ای گذاشته اید. این شهر غرق در تاریخ است، نوشیدنی ها و غذاهای شگفت انگیز، معماری مدرن و قیمت های خوب، همه این ها دلیلی است تا شما به این شهر سفر کنید. اگر قصد خرید تور اروپا و بازدید از این شهر را دارید به خواندن ادامه دهید، بی شک سفر به پراگ یکی از فوق العاده ترین سفرها در طول زندگی شما خواهد بود.

راهنمای سفر به پراگ

در اروپا یکی از بهترین و عالی ترین کشورها، کشور چک است که در سرتا سر دنیا معروف و شناخته شده است. کشور چک به خاطر داشتن طبیعت زیبا و بکر، قلعه های تاریخی و هزاران جاذبه دیگر باعث شده تا توریستان و توریست های زیادی را هر ساله به خود جذب کند. اگر قصد خرید تور برای سفر به اروپا و شهر چک را دارید، در این مطلب با ما همراه باشید، ما قصد داریم تا حد امکان راهنمای سفر به پراگ، پایتخت کشور چک را برای شما بیان کرده و همچنین بهترین زمان سفر به این شهر را برای شما بازگو کنیم.

سفر به پراگ و آب و هوای این شهر

کشور چک در فصل زمستان آب و هوای سردی دارد و در تابستان آب و هوای گرم. به این خاطر که در این کشور زیبا ارتفاعات گوناگون وجود دارد، آب و هوای هر منطقه از این کشور با هم فرق دارد.

فصل بهار، بهترین زمان سفر به پراگ است چون در این زمان، آب و هوای خوبی دارد، گل ها شکوفه کرده اند و شهر در نمای بسیار زیبایی می درخشد.

بهترین زمان سفر به پراگ از نظر ارزان بودن قیمت هتل ها، فصل زمستان است. در فصل زمستان قیمت هتل ها پایین بوده و شما می توانید، 20 تا 40 درصد پایین تر از قیمت، هتل را رزرو کنید. از قلم نیاندازید، فصل زمستان این شهر سرد و برفی است.

بهترین زمان سفر به پراگ بر اساس رویداد ها

رویداد موسیقی پراگ

آخر ماه می و اول ماه ژوئن، زمان برگزاری رویداد موسیقی به مدت یک هفته به طور زنده است. به علت داشتن اپراهای متنوع، سمفونی و اجراهایی که در تالار زیبا برگزار می شود، زمان سفر به پراگ است.

در ماه ژوئن در برگزاری این مراسم شما می توانید نویسندگان معاصر اروپایی را مشاهده کنید که موجب یک تجربه به یاد ماندنی برای شما باشد؛ این نویسندگان به خاطر کتاب خوانی، کنفرانس و آواز خوانی در مراسم رویداد موسیقی پراگ دور هم جمع می شوند.

سفر به پراگ و قیمت اسکان در پراگ

قیمت اسکان در این شهر بالا است برای همین حواستان باشد در زمان سفر به پراگ پول زیادی همراهتان داشته باشید. هتل های شهر پراگ بی نظیر هستند و در سطح بالایی قرار دارند و جالب ترین نکته، در شهر پراگ این است که بعضی از هتل های مشهور در این شهر شعبه ای دارد. در ادامه مطلب به معرفی چند نمونه از زیباترین هتل ها می پردازیم.

انواع هتل ها برای سفر به پراگ

هتل آریا

در زمان سفر به پراگ، برای انتخاب یکی از بهترین و شیک ترین هتل ها، بهتر است هتل پنج ستاره آریا را انتخاب کنید که از بهترین هتل های این شهر به حساب می آید و بیشتر توریست ها و توریستان طرفدار آن شده اند.

هتل هیلتون پراگ

یکی دیگر از بهترین هتل ها در زمان سفر به پراگ، هتل هیلتون است که در بخش تاریخی شهر واقع است. از امکانات هتل هیلتون می توان به استخر، باشگاه بدنسازی، رستوران و اینترنت رایگان اشاره کرد.

قیمت غذا در شهر پراگ

شهر پراگ جاذبه های خیلی زیادی برای توریست ها و توریستان دارد؛ یکی از جاذبه های بی نظیر در این شهر، رفتن به بهترین رستوران ها و خوردن غذاهای محلی است. پراگ آن قدر تنوع غذایی زیادی دارد که هر کس غذا با سلیقه خود را می تواند پیدا کند؛ غذا های این شهر، عطر و طعم مخصوصی دارد. در زمان سفر به پراگ برای میل کردن یک وعده غذا در یک رستوران ارزان قیمت، شما باید به مبلغ 130 کرونا هزینه کنید. اگر شما بخواهید در یک رستوران متوسط یک وعده غذای دو نفره میل کنید باید مبلغ 700 کرونا بپردازید. قیمت آب معدنی در شهر 22 کرونا و قیمت یک فنجان قهوه 48 کرونا است.

بهترین رستوران در شهر پراگ

رستوران Terasa u Zlate studne

شهر پراگ رستوران های بی نظیر و متنوعی دارد؛ اگر بخواهیم از بین این رستوران ها در زمان سفر به پراگ یکی را انتخاب کنیم، پیشنهاد می کنم رستوران Teresa u Zlate را انتخاب کنید.

رستوران رینر ماریا

یکی دیگر از انتخاب بهترین رستوران ها در زمان سفر به پراگ، رستوران ریتر ماریا است. رستوران ریتر ماریا دارای منوی غذاهایی با کیفیت بالای محلی و اروپایی بی نظیر با طعم های فوق العاده خوشمزه است و که فضایی آرام و زیبا دارد.

سفر به پراگ و هزینه رفت و آمد در شهر پراگ

برای این که بخواهید به بیشتر مناطق شهر دسترسی آسان داشته باشید، می توانید از مترو و تراموا استفاده کنید.

توصیه می کنیم به هیچ وجه سوار تاکسی ها در شهر نشوید چون قیمت خیلی زیادی دارند؛ از زمانی که سوار تاکسی شدید هزینه پرداختی 40 کرونا است و هر یک کیلومتر که برود مبلغ 25 کرونا اضافه می شود و اگر در یک جایی کار دارید و می خواهید تاکسی منتظر شما بماند باید مبلغ 360 کرونا پرداخت کنید.

در سفر به پراگ، هزینه بلیط تک سفره، 24 کرونا و هزینه بلیط ماهانه 550 130 کرونا است که شما باید هزینه کنید؛ در شهر هزینه یک لیتر بنزین برابر با 30 کرونا است.

سفر به پراگ و جاذبه های توریستی آن

پل چارلز

یکی از بهترین جاذبه های این شهر، پل چارلز است که 600 سال پیش ساخته شده و از نمادهای اصلی این شهر به شمار می رود.

میدان شهر قدیم

میدان شهر قدیم با معماری زیبا و بی نظیر رازهای تاریخی زیادی در دل خود گنجانده و شما را به حیرت می اندازد؛ همچنین ساختمان هایی که اطراف میدان شهر قدیم ساخته شده اند از معماری رنسانسی، باروک، گوتیک و روکوکویشان الگو گرفته اند. در این منطقه شما می توانید معماری های بی نظیر ساختمان ها و مردم بومی را تماشا کنید.

قلعه پراگ

یکی از مهم ترین و اصلی ترین جاذبه در زمان سفر به پراگ، انتخاب قلعه پراگ است. این قلعه عظیم ترین و با شکوه ترین قلعه با وسعت 70 هزار متر مربع در دنیا و یک نمونه از معماری گوتیک است که امکان تکرار شدن آن وجود ندارد.

پارک ملی

در زمان سفر به پراگ اگر قصد طبیعت گردی در عظیم ترین و زیباترین پارک شهر را دارید، انتخاب پارک ملی بهترین گزینه است. از ویژگی های پارک ملی می توان به جنگل های بکر و دریاچه های زیبای آن اشاره کرد.

ساختمان شهرداری در شهر پراگ

یکی از بی نظیرترین ساختمان های شهر، ساختمان شهرداری هست که دارای نمای داخلی زیباست و با هنری مدرن و سردری شبیه تخم مرغ که در سال های 1906 تا 1912 ساخته شده است.

در هنگام سفر به پراگ می توانید از این مکان زیبا و بی نظیر بازدید کنید؛ جالب است بدانید در طبقه بالای ساختمان شهرداری، چند تالار موسیقی و اپرا ساخته شده که یکی از عظیم ترین تالارها برای کنسرت موسیقی در شهر است.

ساعت نجومی پراگ

ساعت نجومی پراگ یکی از بهترین و زیباترین جاذبه های این شهر به شمار می آید. این ساعت زیبا یکی از قدیمی ترین ساعت نجومی است که برای زمان قرون وسطی بوده است. جالب ترین نکته در مورد این ساعت نجومی پراگ این است که، 12 تن از حواریون در ساعت 12 بیرون می آیند. مجسمه ای در کنار ساعت نجومی قرار گرفته است که نماد غرور، خساست، مرگ و خوش گذرانی است که از ویژگی های بد انسان ها را نمایان می کند.

قصر لوبکوویچ

قصر لوویچ، یک بنای تاریخی است که در نزدیکی قلعه پراگ با معماری اروپایی ها ساخته شده است. در سفر به پراگ به علت نزدیکی قلعه پراک و قصر لوبکوویچ، می توانید هم زمان از هردوی آن ها بازدید کنید. برای رفتن به قصر لوبکوویچ می توانید از طریق تورها به این مکان زیبا بروید و در آن جا گشت و گذار کنید.

سفر به پراگ و کلیسای سنت ویتوس

کلیسای سنت ویتوس با معماری گوتیک، یکی از قدیمی ترین و عظیم ترین کلیساهاست که 1000 سال پیش ساخته شده است اما همچنان زیبا و با شکوه بوده و در سفر به پراگ توریست ها و توریستان زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

2+

منبع: دلتابان
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 887

به "راهنمای سفر به پراگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به پراگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید