دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان به ارزیابی عملکرد اعضا بپردازد

به گزارش سفر به مالزی، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: در خواست بنده این است که دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان به ارزیابی عملکرد اعضا بپردازد تا به واسطه آن میزان حضور و اثرگذاری اعضا تعیین شود زیرا در حال حاضر وجود یا عدم وجود بعضی اعضا تفاوتی با یکدیگر ندارد و این افراد باید جایگزین افراد اثرگذار شوند.

دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان به ارزیابی عملکرد اعضا بپردازد

جهت دریافت خدمات اجرای پشت بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

غلام حسین شافعی روز گذشته در هفتاد و دومین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی خراسان رضوی اظهار کرد: شورای گفت وگو استان در ارزیابی وزارت کشور از رتبه بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار شده و رتبه اول کشوری را کسب نموده است که این امر نتیجه عملکرد استاندار و دبیرخانه شورای گفت وگو دولت و بخش خصوصی است.

وی افزود: در خواست بنده این است که خود دبیرخانه در استان به ارزیابی عملکرد اعضا بپردازد تا به واسطه آن میزان حضور و اثرگذاری اعضا مشخص گردد زیرا در حال حاضر وجود یا عدم وجود بعضی اعضا تفاوتی با یکدیگر ندارد و این افراد باید جایگزین افراد اثرگذار شوند.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران بیان نمود: وظیفه اصلی تشکل ها این است که مسائل و مسائل خود را احصا و در دبیرخانه شورا مطرح نمایند اما بعضی تشکل ها با گذشت یکسال، همچنان به وظیفه اصلی خود عمل ننموده اند. بنابراین درخواست داریم که ارزیابی اعضای شورا هرچه سریع تر صورت بگیرد تا بتوانیم کارایی شورا را افزایش دهیم.

شافعی اعلام نمود: درخواست دیگر بنده این است که برگزاری جلسات شورای گفت وگوی استان را براساس دستورالعمل پیش ببرند که این موضوع را بارها به آقای لبافی اعلام کردیم اما احساس می کنم که در این زمینه کم توجهی شده است. براساس دستور العمل مسائل ابتدا باید در دبیرخانه چکش کاری گردد و سپس نتیجه آن در شورای گفت وگو با حضور استاندار اعلام گردد.

از نمایندگان مجلس نیز ارزیابی صورت بگیرد

در بخش دیگری از این جلسه حمید بنایی، نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شورای گفت وگو ظرفیت بسیار خوبی در حوزه ملی است و استان خراسان دارای ظرفیت های بسیار خوبی است گرچه تا به امروز بسیاری از ظرفیت های استان مغفول مانده است اما در مجموع با ارزیابی که اجرا شده مشخص شد که شورا در شرایط خوبی است و منجر به حل مسائل زیادی از بخش خصوصی شده است. خواهشمندم در روزهای پایانی مجلس دهم، از نمایندگان مجلس که در این شورا عضو هستند ارزیابی صورت بگیرد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه پیشنهاد ما این است که شورای گفت وگوی کوچک تری در شهرستان ها صورت بگیرد و این خواهش را دو سال پیش از آقای شافعی داشتم زیرا بسیاری از بخش های خصوصی شهرستان ها دارای مشکل هستند اما دسترسی آنان به شما کم تر است. مثلث توسعه شما در بجستان و گناباد ضعیف تر عمل نموده است و انتظار داریم که در دو شهرستان گناباد و بجستان، مشخص های مالی کوشش بیشتری داشته باشند.

نگاه کشور تاجیکستان به استاندار، به عنوان نماینده نظام جمهوری اسلامی ایران بود

در ادامه محمد حسین روشنک، رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی خراسان رضوی خطاب به بنایی بیان نمود: شورای گفت وگوی شهرستان ها تشکیل شده و سه نفر از اعضای هیات نمایندگان معین شدند تا در این جلسات با حضور فرماندار شرکت نمایند.

وی در مورد سفر استاندار به تاجیکستان افزود: کشور تاجیکستان به آقای رزم حسینی به دید استاندار نگاه نکردند بلکه به عنوان نمانیده نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی به ایشان نگاه نمایند و میزان استقبال آنان از ایشان از سطح وزرا بیشتر بود و در حد نخست وزیر از ایشان استقبال کردند.

رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی خراسان رضوی اعلام نمود: در این راستا از آقای ظریف بسیار تشکر می کنم زیرا زحمات ایشان و سفر رئیس جمهور به این کشور مقدمات این استقبال را فراهم نموده بود و مردم این کشور نسبت به آقای رزم حسینی آشنایی خوبی داشتند و از ارتباطات ایشان با نظام و سخن رهبری در رابطه با طرح مثلث توسعه مالی ایشان اطلاع داشتند.

روشنک توضیح داد: در این سفر زمینه بازرگانی کشور فراهم شد و تنها یک مشکل وجود دارد که قرار است برای برطرف آن پیگیری گردد و آن هم اختلاف میان ترکمنستان و تاجیکستان است که در این راستا از آقای ظریف درخواست داریم تا برای حل این مشکل پادرمیانی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 137

به "دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان به ارزیابی عملکرد اعضا بپردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان به ارزیابی عملکرد اعضا بپردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید