خبرنگاران مربی فولاد: السد باید از تساوی شادمان باشد

به گزارش سفر به مالزی، تهران- خبرنگاران- مربی فولاد خوزستان گفت: تساوی نتیجه بدی نیست چرا که با مدعی قهرمانی مساوی کردیم و ما تا آخرین لحظه برنده بودیم و آن ها بودند که مساوی کردند و باید شاد باشند.

خبرنگاران مربی فولاد: السد باید از تساوی شادمان باشد

به گزارش خبرنگاران، تیم های فولاد خوزستان و السد قطر در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه D، امشب از ساعت 22:30 و در شهر ریاض به مصاف یکدیگر رفتند که در سرانجام هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

یوسو سسما مربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پس از بازی برابر السد قطر، اظهار کرد: احساسی که دارم یک احساس تلخ و شیرین است، مساوی با السد نتیجه بدی نیست اما ما این امکان را داشتیم که تیم برنده زمین باشیم. طبعا اگر یک مقدار تجربه بیشتر داشتیم، می توانستیم نتیجه را حفظ و سه امتیاز را مال خود کنیم.

وی ادامه داد: در زمین خیلی راحت بازی کردیم، وقتی یک صفر جلو بودیم باز هم شانس های دیگری داشتیم و اگر استفاده می کردیم بازی را برنده می شدیم.

مربی تیم فولاد در مورد نیمه نخست و نیمه دوم افزود: در 25 دقیقه اول، بازی در دست تیم السد بود و به ما فشار آوردند، 15 دقیقه بعد را ما بهتر بودیم و حتی چند موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم. در نیمه دوم با تمرکز و اعتماد به نفس به زمین آمدیم و موقعیت های خوبی پس از گلی که زدیم، داشتیم اما متاسفانه این فرصت برد را از دست دادیم و گل خوردیم. از بازیکنان تیم قدردانی می کنم چرا که هرچه در وجودشان بود ارائه دادند.

سسما در سرانجام گفت: نتوانستیم دقایق آخر را به نحو احسن مدیریت کنیم. کم تجربگی و ناپختگی کردیم که می خواستیم گل دوم را در آن دقایق بزنیم، بازیکنان ما جوان هستند و این بازی برایشان تجربه خواهد شد. همینطور که گفتم تساوی نتیجه بدی نیست چرا که با مدعی قهرمانی مساوی کردیم و ما تا آخرین لحظه برنده بودیم و آن ها بودند که مساوی کردند و باید شاد باشند. قدم به قدم به جلو می رویم، بسیار منظم و با شور و هیجان همیشگی گام بر می داریم و این 6 بازی نشان می دهد که چه تیمی باید در چه جایگاهی باشد و کدام تیم صعود کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1096

به "خبرنگاران مربی فولاد: السد باید از تساوی شادمان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی فولاد: السد باید از تساوی شادمان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید