خبرنگاران بیش از سه میلیون و 800 هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی رانندگی در اردبیل ثبت شد

به گزارش سفر به مالزی، اردبیل - خبرنگاران - رییس مرکز مدیریت اطلاعات راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از ثبت بیش از سه میلیون و 800 هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی توسط رانندگان خودرو در جاده های این استان در چهار ماه سال جاری اطلاع داد.

خبرنگاران بیش از سه میلیون و 800 هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی رانندگی در اردبیل ثبت شد

کرامت حمزه نیاری روز پنجشنبه در بازدید از عملیات نصب و تکمیل سامانه توزین حین حرکت در جاده اردبیل - سرچم گفت: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی در این مدت با 486 هزار تردد در جاده اردبیل - آستارا و بالعکس و 375 هزار تخلف نیز در محور رفت و برگشت اردبیل - سرعین ثبت شده است.

وی از رانندگان خواست علاوه بر رعایت فاصله طولی بویژه در فصول بارندگی و رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه سبقت های غیرمجاز و تخلفات حادثه ساز در جاده ها پرهیز نمایند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

او شناسایی ناوگان باری با تناژ اضافی غیرمجاز و برداشت پلاک و سرعت خودروهای عبوری را از قابلیت های مهم سامانه توزین حین حرکت عنوان نمود و اضافه نمود: برای نصب این سیستم بیش از 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی از شناسایی و ثبت بیش از 20 هزار مورد تخلف اضافه تناژ و سرعت غیرمجاز توسط سامانه های توزین حین حرکت (WIM) در جاده های استان در چهار ماه امسال اطلاع داد و اظهارداشت: از این تعداد بیش از 10 هزار مورد تخلف جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است.

حمزه نیاری هوشمندسازی جاده های استان را از اولویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اعلام کرد و ادامه داد: هم اکنون علاوه بر 68 سامانه ترددشمار، 40 دوربین نظارت تصویری، 52 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور، سرعت و 2 سامانه توزین حین حرکت در راه های ارتباطی استان فعال است.

رییس مرکز مدیریت اطلاعات راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اضافه نمود: در چهار ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال مجموع تردد در مبادی ورودی و خروجی استان 31 درصد کاهش داشته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 649

به "خبرنگاران بیش از سه میلیون و 800 هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی رانندگی در اردبیل ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از سه میلیون و 800 هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی رانندگی در اردبیل ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید