حل مشکل هندبالیست های ملی پوش سرباز برای رقابتهای قهرمانی آسیا

به گزارش سفر به مالزی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون هندبال صبح امروز با حضور علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال ، مرتضی حسن پور نایب رییس و مهدی واعظی مدیر روابط عمومی فدراسیون جلسه مشترکی با سرتیپ دوم سید کمال پیمبری رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح و سرهنگ موذنی در دفتر ایشان برگزار گردید.

حل مشکل هندبالیست های ملی پوش سرباز برای رقابتهای قهرمانی آسیا

در این ملاقات ابتدا سید کمال پیمبری با اشاره به ظرفیت نیروهای مسلح اضافه نمود : حضور بیش از 400 هزار نفر در قالب نیروهای مسلح اعم از ارتش ، سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی پتانسیل بالقوه ای برای حضور فدراسیون های ورزشی از جمله هندبال فراهم نموده که نمی توان به سادگی از آن گذشت.

پیمبری ادامه داد : رشته هندبال برای افزایش سطح آمادگی جسمانی سربازان و کارکنان نیروهای مسلح مفید بوده و می تواند جذاب باشد.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود همچنین اضافه نمود: با تصویب قانون جدید مهارت آموزی این تعداد سرباز و اختصاص بیش از 40 هزار نفر برای امر تربیت بدنی و ورزش فرصت خوبی برای هندبال مهیاست تا از این ظرفیت استفاده نماید و مجموعه سخت افزاری و نرم افزاری نیروهای مسلح آمادگی همه گونه همکاری را با فدراسیون هندبال دارد.

علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هم با ابراز خوشحالی از برگزاری این نشست، گفت: فدراسیون هندبال و کلا ورزش هندبال به عنوان مادر ورزشهای توپی می تواند با تعامل بهتر با تربیت بدنی نیروهای مسلح زمینه تکاپوی بیشتر در این رشته را فراهم سازد.

رییس فدراسیون در بخش دیگری از صحبتهای خود ضمن دعوت از سرتیپ سید کمال پیمبری برای حضور در تمرینات تیم ملی بزرگسالان اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا ، از ایشان برای بازدید از یکی از بازیهای لیگ برتر هم دعوت نمود.

همچنین امیر حسن پور نایب رییس فدراسیون هم از ظرفیتهای هندبال در بخش آموزش و در اختیار قرار دادن مربیان و مدرسان برای جامعه نیروهای مسلح اطلاع داد و گفت : از این فرصت جهت آموزش هندبال به مهارتهای ویژه نیروهای مسلح باید استفاده نمود و زمنیه این همکاری کاملا آماده است.

در بخش دیگری از این نشست خبر خوبی برای جامعه هندبال به تفاهم نظر مشترک رسید و آن اینکه سرتیپ پیمبری قول حل مشکل ملی پوشان سرباز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی پیش رو را به رییس فدراسیون داد.

نکته حائز اهمیت دیگر در این ملاقات صحبت پیرامون آمادگی فدراسیون هندبال برای میزبانی مسابقات جهانی هندبال نیروهای مسلح بود که مقرر شد در نشست آینده مسئولان جهانی ورزش نیروهای مسلح این موضوع مطرح گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 54

به "حل مشکل هندبالیست های ملی پوش سرباز برای رقابتهای قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مشکل هندبالیست های ملی پوش سرباز برای رقابتهای قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید