حسینی: بازی با ماشین سازی یکی از سخت ترین بازی های ما بود، اصلاً به جدول نگاه نمی کنیم و دنبال پیشرفت هستیم

به گزارش سفر به مالزی، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است که دیدار تیمش مقابل ماشین سازی یکی از سخت ترین بازی های نفت در این هشت هفته بود.

حسینی: بازی با ماشین سازی یکی از سخت ترین بازی های ما بود، اصلاً به جدول نگاه نمی کنیم و دنبال پیشرفت هستیم

به گزارش خبرنگاران، مجتبی حسینی پس از برتری یک بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل ماشین سازی تبریز گفت: بازی امروز یکی از سخت ترین بازی های ما در این هشت هفته بود. هم از نظر جوی و برودت هوا و هم اینکه جلوی تیمی بازی کردیم که آمده بودند به هر طریقی در این بازی نتیجه بگیرند. می دانستیم که حریف مان تیمی جوان و باانگیزه است.

وی با بیان اینکه تیمش تلاش کرد راه های نفوذ ماشین سازان را ببندد، شرح داد: می دانستیم که باید با حوصله دفاع کنیم، حوصله کافی را داشته باشیم و در شرایط مناسب به آنها ضربه بزنیم که خدا را شکر این رخ داد. از همه بچه های تیم که این روزها با دل و جان زحمت می کشند، تشکر می کنم؛ همچنین از همکاران محترم خودم که کمک می رسانند و کمک می کنند و نیز همه دست اندرکاران تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد انتظاراتی که از این تیم وجود دارد، بیان کرد: ما بازی به بازی پیش می رویم و دوست داریم بچه های نفت فوتبال خوبی ارائه کنند. به دنبال این هستیم که تیم و بازیکنان ما پیشرفت کنند و اصلاً به جدول نگاه نمی کنیم. فکر می کنم شرایط نفت به گونه ای است که باید بازی به بازی پیش برویم.

حسینی درباره اتفاقات و حواشی خاتمه بازی گفت: فکر می کنم بچه ها که بازیکنان جوانی هستند، کمی احساساتی شده بودند. این مسئله هم طبیعی بود، چون بازی فشار زیادی داشت و شرایط سختی برای تیم ها ایجاد شده بود. این اتفاقات در فوتبال پیش می آید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 912

به "حسینی: بازی با ماشین سازی یکی از سخت ترین بازی های ما بود، اصلاً به جدول نگاه نمی کنیم و دنبال پیشرفت هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: بازی با ماشین سازی یکی از سخت ترین بازی های ما بود، اصلاً به جدول نگاه نمی کنیم و دنبال پیشرفت هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید