تکلیف کادر فنی استقلال باید زودتر معین گردد

به گزارش سفر به مالزی، ایوب اصغرخانی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: هرچه بود لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال به انتها رسید و از آن مهمتر این که فصلی که اصلا به کام طرفداران شیرین نبود هم به انتها رسید. متاسفانه طرفداران ما خاطرات خوشی از این فصل ندارند و انواع و اقسام تنش ها، چالش ها و ناکامی ها را تجربه کردند.

تکلیف کادر فنی استقلال باید زودتر معین گردد

وی اضافه نمود: نه نایب قهرمانی لیگ و نه فینالیست شدن در جام حذفی (به دلیل شکست) آنچه نبود که طرفداران را راضی کند. این تیم تشنه یک جام است که متاسفانه سالها از آن دور بوده است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: تیم ما شرایط خوبی ندارد. با این که تاریخ دقیق آغاز لیگ را معین نکردند اما بعید است بیشتر از یک ماه به آغاز دوباره مسابقات مانده باشد. با این حال تیم ما نه مربی دارد، نه پنجره های باز دارد و نه تکلیف نقل و انتقالاتش معین است.

اصغرخانی بیان داشت: اگر قرار باشد در لیگ بیستم استقلال قهرمان گردد، پایه آن قهرمانی از امروز باید گذاشته گردد. حتی یک روز تاخیر در این زمینه ضریب موفقیت را کاهش می دهد. پیشکسوتان و طرفداران بی صبرانه منتظر هستند تا تکلیف کادر فنی برای فصل آینده معین شده، پنجره ها باز گردد و تیم بسته شده معین و معرفی گردد.

هافبک پیشین آبی پوشان در مورد ماحصل حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در فصلی که کلا برای ما خوب نبود، لیگ قهرمانان هم به تلخی تمام شد و تنها خاطره خوبی که از این بازیها برای ما ماند، پیروزی برابر الاهلی بود. استقلال برابر پاختاکور طوری ظاهر شد که انگار به هیچ وجه زورش به این تیم نمی رسید. البته که اشتباهات داوری در مشخص نتیجه این بازی تاثیر داشت اما با این حال پاختاکور به لحاظ فنی از تیم ما برتر بود و در تمام طول بازی جریان آن را کنترل می کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 736

به "تکلیف کادر فنی استقلال باید زودتر معین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف کادر فنی استقلال باید زودتر معین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید