تسریع در کشف پرونده هابا تعامل قضایی وانتظامی

به گزارش سفر به مالزی، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان در بازدید از دوایر پلیس آگاهی،هم پوشانی قضائی و انتظامی را موجب تسریع در کشف پرونده ها و افزایش رضایتمندی شهروندان برشمرد

تسریع در کشف پرونده هابا تعامل قضایی وانتظامی

به گزارش خبرنگاران کرمان،دادخداسالاری،دربازدید از دوایر مختلف پلیس آگاهی استان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مجموعه پلیس آگاهی بیان داشت:اقدامات حوزه پیشگیری وکشف جرائم مجموعه انتظامی به ویژه در حوزه پلیس آگاهی و کشف جرائم خشن در ارتقاء نظم وامنیت و آرامش خاطر شهروندان نقش بسیار تا بسیار مهمی دارند.

دادستان عمومی و انقلاب استان ادامه داد:در این رابطه تعامل بین قضات وپلیس موجب بالا رفتن هزینه های ارتکاب جرم برای مجرمان خواهد شدواز طرفی حالت بازدارندگی از جرائم را هم خواهد داشت.

سالاری بیان داشت:از اینرو هر دو دستگاه باید در راستای برقراری تعامل دوسویه و سازنده تلاش کنند تا در عرصه خدمتگذاری به مردم پیروز تر عمل کنند ونتایج اقداماتشان مورد رضای خداوند قرار بگیرد.

رئیس پلیس آگاهی استان هم در این جلسه گزارشی از اقدامات اجرا و پیگیری پرونده های قضائی و اندازه پیروزیت رده های مختلف پلیس آگاهی در حوزه های عملکردی را تشریح و درادامه هم دادستان عمومی و انقلاب استان از دوایر مختلف پلیس آگاهی بازدید کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1266

به "تسریع در کشف پرونده هابا تعامل قضایی وانتظامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسریع در کشف پرونده هابا تعامل قضایی وانتظامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید