تدوین سند معماری کشور

به گزارش سفر به مالزی، گزارش ها حاکی است که پیش نویسی سند معماری و شهرسازی در کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی در دست آنالیز است.

تدوین سند معماری کشور

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

رییس کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه آنالیز پیش نویس سند معماری کشور در این کمیسیون گفت:

نبود سند و دستورالعمل تعیین برای معماری و شهرسازی، شورای عالی انقلاب فرهنگی را بر آن داشت تا تدوین سند معماری کشور را در اولویت قرار دهد که در این راستا از دوسال پیش در کمیسیون هنر و معماری جلسات و نشست هایی برگزار شده است.محمد حسین ایمانی خوشخو اضافه نمود:برای تهیه این پیش نویس نظرات فراوانی از کارشناسان و استادان معماری و شهرسازی دریافت شده و فرایند آنالیز پیش نویس آن در جلسات ادامه دارد تا سند نهایی تهیه گردد و پس از نظرخواهی از اعضای کمیسیون و جمعی از کارشناسان و متخصصان معماری برای تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال گردد.رییس کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر ضرورت سند معماری گفت:با تهیه و تصویب سند معماری در شورای عالی انقلاب فرهنگی نهادها و دستگاههای اجرایی مسئول و مرتبط با حوزه معماری و شهرسازی موظف خواهند شد بر اساس این سند واحد فعالیت نمایند.عبدالحمید نقره کار؛ عضو هیأت علمی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران با اشاره به ضرورت های سند معماری و شهرسازی از نظر شکلی، ساختاری، محتوایی و نهادهای اجرایی به آنالیز پیش نویس این سند پرداخت. همچنین در این جلسه اعضای کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی نظرات و دیدگاههای خود را درباره پیش نویس سند بیان کردند. در بخش دیگر جلسه کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعضای حاضر در جلسه به رویدادها و مسایل هنری اخیر کشور پرداختند. منبع: هنرنیوزمنبع: کجارو
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 177

به "تدوین سند معماری کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین سند معماری کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید