تاخیر 2 ماهه عرضه دوربین جدید شرکت نیکون در سایه شیوع کرونا ، کمبود قطعات گریبانگیر غول تصویربرداری ژاپن شد

به گزارش سفر به مالزی، شرکت نیکون اعلام کرد که در سایه شیوع ویروس کرونا، تاریخ عرضه دوربین جدید این شرکت D6 که به عنوان دوربین ورزشی حرفه ای شناخته می شود به تاخیر افتاده است. احتمال می رود این تاخیر حدودا دو ماهه باشد.

تاخیر 2 ماهه عرضه دوربین جدید شرکت نیکون در سایه شیوع کرونا ، کمبود قطعات گریبانگیر غول تصویربرداری ژاپن شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از بیزینس اینسایدر، نیکون در بیانیه ای اعلام کرد که اقدامات اجرا شده برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا بین کارکنان شرکت، باعث تأخیر در تهیه قطعات D6 شده است که در ابتدا قرار بود در ماه مارس به فروش برسد.

این غول تصویربرداری ژاپنی بابت تأخیر به وجود آمده از خریداران و علاقه مندان محصولات خود عذرخواهی کرد و گفت که اکنون قصد دارد این دوربین را تا ماه می یعنی حدود 2 ماه دیگر وارد بازار کند. بسیاری از شرکت های فناوری چند ملیتی ، از جمله اپل ، از زمان شیوع کرونا با مشکلاتی در زنجیره های تامین خود رو به رو شده اند که زنجیره های عرضه آنها را مختل کرده اند.

در بخشی از بیانیه شرکت نیکون نوشته شده است: در نتیجه تأخیر در تهیه قطعات و اجزای سازنده شرکت های شخص ثالث به دلیل اقدامات اجرا شده در پاسخ به گسترش COVID-19 ، انتشار دوربین جدید دیجیتال ما که برای ابتدا مارس 2020 برنامه ریزی شده بود به تعویق افتاد.

مدتی پیش نیز سازنده بزرگ قطعات آیفون؛ فاکسکان مجبور شد در اثر ترس از ویروس کرونا ، کارخانجات تولید قطعات آیفون خود را ببندد یا به حالت نیمه تعطیل درآورد. طبق گزارش های جدید فاکسکان امیدوار است تا خاتمه ماه مارس روال تولید معمول خود را در چین از سر بگیرد.

همچنین نگرانی هایی درباره امکان لغو برگزاری المپیک تابستانی امسال در توکیو وجود دارد.در اوایل ماه جاری ، وزیر المپیک ژاپن گفت که بازی ها می توانند تا اواخر سال به تعویق بیفتند ، اگرچه وی تأکید کرد که برگزارکنندگان تمام تلاش خود را انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که بازی ها طبق برنامه ریزی ها پیش می فرایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 349

به "تاخیر 2 ماهه عرضه دوربین جدید شرکت نیکون در سایه شیوع کرونا ، کمبود قطعات گریبانگیر غول تصویربرداری ژاپن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیر 2 ماهه عرضه دوربین جدید شرکت نیکون در سایه شیوع کرونا ، کمبود قطعات گریبانگیر غول تصویربرداری ژاپن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید