برگزاری همایش ملی پروفسور معتمدنژاد در خراسان جنوبی

به گزارش سفر به مالزی، مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی از برگزاری همایش ملی پروفسور معتمد نژاد طی آذر ماه امسال در استان خبر داد.

برگزاری همایش ملی پروفسور معتمدنژاد در خراسان جنوبی

مقامی در نخستین نشست هیئت اندیشه ورز حوزه اطلاع رسانی گفت: انعکاس جامع دستاورد های دولت در قالب اقدامات دستگاه های اجرایی و ارتقا جایگاه روابط عمومی، از مهمترین اهداف هیئت اندیشه ورز حوزه اطلاع رسانی استان است.

او گفت: برای تحقق هر چه بهتر این دو هدف متعالی می بایست در اولین گام، نظام مسائل روابط عمومی استان معین شود و باید با واکاوی کامل شرایط ببینیم جایگاه روابط عمومی ها کجاست، سپس با بررسی نقاط ضعف و قوت موجود، مسائل مغفول مانده را مدنظر قرار دهیم.

به گفته مشاور استاندار روابط عمومی ادارات شهرستانی هم در این هیئت جایگاه ویژه ای دارند و به طور خاص هدف گذاری شده اند.

مقامی با تأکید بر جایگاه روابط عمومی ها در انعکاس اقدامات دستگاه ها، گفت: دستگاه ها در راستای رفع مسائل استان، برنامه هایی دارند که باید به خوبی اطلاع رسانی شوند تا مردم بتوانند از این خدمات به درستی بهره برداری کنند.

او گفت: اعضای منتخب هیئت اندیشه ورز حوزه اطلاع رسانی استان، یک جامعه نخبگانی است و انتظاری که از این هسته فکری می رود این است که با ایده ها و افکار تازه و همچنین آسیب شناسی شرایط موجود، به پویایی روابط عمومی های دستگاه ها کمک کنند.

مدیر روابط عمومی استانداری تلاش اعضا را شرط قوام و دوام هیئت اندیشه ورز مطرح نمود و گفت: حفظ منزلت و شأنیت هیئت اندیشه ورز به تک تک اعضای آن بستگی دارد.

او به پاره ای از مسائل روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: تدوین نظام مسائل حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی های استان ضرورت دارد.

مقامی گفت: در اغلب ادارات، افراد همزمان با حضور در روابط عمومی، چند پست سازمانی و حوزه فعالیتی دیگر هم دارند، که این مسئله، موضوع اطلاع رسانی درست و بموقع را تحت الشعاع قرار می دهد.

مدیر روابط عمومی استانداری فضای مجازی را از ظرفیت های بسیار ارزشمند برای اطلاع رسانی برشمرد و گفت: تولید محتوای مناسب با فرهنگ و بوم منطقه می تواند به موفقیت روابط عمومی در انعکاس اقدامات و خدمات دستگاه ها کمک کند.

او در ادامه از برنامه روابط عمومی استانداری برای برگزاری همایش بزرگداشت پروفسور معتمد نژاد گفت و گفت: برگزاری هر چه باشکوه تر این همایش ملی، مساعدت و همراهی همه دستگاه ها را می طلبد.

به گفته مقامی؛ این همایش، آذرماه امسال و همزمان با سالروز درگذشت پدر علم ارتباطات برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی استانداری بر توجه ویژه روابط عمومی ها در استفاده از ظرفیت های استان تأکید کرد و گفت: استفاده عادلانه از ظرفیت های کانون های آگهی تبلیغاتی و مؤسسات مستندساز از مسائلی است که باید مد نظر مدیران روابط عمومی قرار گیرد.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1590

به "برگزاری همایش ملی پروفسور معتمدنژاد در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش ملی پروفسور معتمدنژاد در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید