برگزاری مسابقات پرش با اسب به میزبانی محمد شهر کرج

به گزارش سفر به مالزی، دهدشتی: برای حضور پیروز در رویدادهای بین المللی باید نشاط به مجموعه های سوارکاری به واسطه سوارکاران پرشور کشورمان بازگردد.

برگزاری مسابقات پرش با اسب به میزبانی محمد شهر کرج

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مسابقات پرش با اسب جام لایف از صبح امروز به میزبانی استان البرز در مجموعه سوارکاری هوشمند محمد شهر کرج شروع به کار کرد. این رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، پونی سواران و مالکین به مناسب دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر برگزار می گردد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری اعلام نمود: این رویداد در راستای تمرکززدایی مسابقات از مرکز به سایر استان ها و شهرستان ها با هدف پویایی بیشتر در رشته های مختلف سوارکاری، برنامه ریزی و از صبح امروزسه شنبه سیزدهم تیرماه در باشگاه سوارکاری هوشمند شروع وتا روز آدینه شانزدهم تیرماه ادامه خواهد یافت.

مصطفی دهدشتی در شرح برگزاری این مسابقات گفت: سوارکاران در رده اسب خالص ایرانی و اسب جوان حداکثر با 5 اسب و رده های سنی نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان پونی سواران و مسابقه مخصوص حداکثر با دو اسب به مصاف حریفان خود می روند.

وی بعلاوه اعلام نمود:اسب های می توانند در رده خالص ایرانی شرکت کنندکه در معاونت فنی فدراسیون سوارکاری عنوان خالص اسب ایرانی (ترکمن، کرد، دره شور و عرب) ثبت ومجوز لازم را برای شرکت دراین مسابقه داشته باشند.

دهدشتی با بیان این موضوع که برنامه های توسعه ایی رشته های مختلف سوارکاری با هدف نخبه یابی و نخبه پروری ادامه خواهد یافت، بیان نمود: منظره ما حضور پیروز در رویداد های مهم بین المللی است و برای تحقق این موضوع در بدو امر می بایست نشاط واقعی را با حضور علاقمندان پرشور سواکاری به مجموعه های سوارکاری اقصی نقاط کشور بازگردانیم.

وی توضیح داد: در این راستا شاهد برپایی گسترده مسابقات و رویداد های منظم در اقصی نقاط کشور هستیم تا ان شالله بتوانیم به منظره روشنی که برای این رشته در فدراسیون تعریف نموده ایم، دست پیدا کنیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 13 تیر 1402 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1771

به "برگزاری مسابقات پرش با اسب به میزبانی محمد شهر کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات پرش با اسب به میزبانی محمد شهر کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید