برنامه سفر 1 رزوه پاتایا

به گزارش سفر به مالزی، اگر در تور تایلندی که هستید تنها یک روز زمان برای بازدید از جاذبه‌های آن دارید، به شما توصیه می‌کنیم برنام سفر زیر را پیش بگیرید. در این برنامه سفر لیستی از بهترین جاذبه‌های پاتایا برای بازدید وجود دارد.

برنامه سفر 1 رزوه پاتایا

باغ زیبای نانگ نوچ در فاصله کیلومتری جنوب شهر ساحلی پاتایا قرار دارد که باغی زیبا با گل‌های ارکیده، نخل‌های زیبا، گیاهان تزئین شده و گل‌های مختلف و رنگارنگ از نقاط مختلف جهان می‌باشد. در این باغ خانه‌های سنتی این کشور به صورت گروهی هم دیده می‌شوند و هر روز در این مکان، نمایش‌های فرهنگی و شوی فیل‌ها اجرا می‌شود.

ساحل جامتین از مکان‌های دیدنی پاتایا است که در فاصله 3 کیلومتری جنوب این شهر قرار گرفته است و یکی از بهترین جاذبه‌های تور پاتایا برای بازدید می‌باشد. شهرت ساحل جامتین به دلیل داشتن تفریحات و ورزش‌های آبی مفرحی مانند جت اسکی، قایقرانی و غواصی می‌باشد.

معبد وات فرا یایی (Wat Phra Yai) یکی از نمادهای مهم و مشهور شهر پاتایا است. این معبد سال 1972 ساخته شده و یک مجسمه بزرگ و طلایی از بودا در آن قرار دارد که 12 متر ارتفاع داشته و رو به دریا قرار دارد. در اطراف این مجسمه، بتکده‌های کوچکی قرار دارد که برای دستیابی به آن‌ها لازم است مسیر نسبتا زیادی را طی نمایید.

خانه مقدس حقیقت یا Sanctuary of Truth، ساختمانی چوبی و شگفت‌انگیز است که درست در کنار ساحل شمالی‌ترین نقطه پاتایا قرار دارد. ساخت این بنا از سال 1981 آغاز شده و پیش‌بینی می‎‌گردد تا سال 2050 ادامه پیدا کند.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 233

به "برنامه سفر 1 رزوه پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه سفر 1 رزوه پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید