جاذبه های گردشگری فیلیپین ، لذت بردن از فرهنگ آسیایی (تور فیلیپین)

به گزارش سفر به مالزی، فیلیپین یکی از مکان هایی است که ما وقتی به عقب می نگریم همواره سرشار از شیرین ترین خاطرات است. این مکان یک معامله واقعی است از سواحل با تصویری ایده آل تا مردم محلی فوق العاده و غذاهایی که باعث می گردد آب دهانتان راه بیفتد. فیلیپین همه این ها را دارد. ما از این زنجیره جزایر به منظور جشن گرفتن یکی از سالگردهایمان رد شدیم. در حالی که در تایوان زندگی می کردیم هر لحظه ای که در این کشور گذراندیم، دوست داشتیم. کارهای زیادی برای سرگرمی در فیلیپین وجود دارد! ما در نهایت زمان خود را بر روی تعداد انگشت شماری از جاذبه های گردشگری فیلیپین صرف کردیم که باید در راس فهرست سفر به آسیا هر فردی باشد. در اینجا 5 مورد انتخابی مورد علاقه ما که شما باید در هنگام برنامه ریزی برای دیدنی های فیلیپین در نظر بگیرید، آمده است.

جاذبه های گردشگری فیلیپین ، لذت بردن از فرهنگ آسیایی (تور فیلیپین)

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

Boracay و سرگرمی در فیلیپین

Boracay تقریبا 4000 کیلومتر مربع در منطقه است اما زیبایی و مجذوب کنندهیت به میزان ممکن در هر متر مربع گنجانده شده است. در کنار ساحل غربی ساحل White را پیدا خواهید کرد. درست با توجه به نام آن، این خط ساحلی دارای ماسه سفید بلور و آب فیروزه ای است که رویاهای ما را پر می نماید. به سمت شرق شما شرایط مناسبی برای انواع مختلف ورزش های آبی پیدا خواهید کرد. در نهایت اگر بخواهید از همه جار و جنجال ها بگذرید، ساحل شمالی دینوید خیلی آرامش بخش تر است. اگر شما از نوع آدم های ماجراجو هستید، می توانید در یکی از محبوب ترین فعالیت های Boracay شرکت کنید: پرش از صخره در نقطه Ariel! ارتفاعاتی برای پریدن که مطابق با سطح ریسک پذیر و شجاع بودن شما باشد وجود دارد. شما بعلاوه می توانید در قایقرانی stand up paddleboarding و یا غواصی شرکت کنید. در سال 2013 خوانندگان سفر و سرگرمی به این مکان به عنوان دومین جزیره مقصد رای دادند و جریان گردشگران مشتاق تجربه به سمت Boracay از آن موقع تا به الان متوقف نشده است. مراقب باشید که سفر به Boracay ان قدر هم آسان نیست. شما می توانید یکی از پست های ما را درباره جاذبه های گردشگری فیلیپین در اینجا بخوانید که به تمام راه های مختلف برای رسیدن به این جزیره کوچک می رود. اگر شما آماده حضور در مهمانی ها هستید، در خطوط ساحلی و استراحتگاه های مناسب بروید و دیگر نگران جریان گردشگران دیگر نباشید پس اینجا برای شما در بین تماشای های فیلیپین مناسب است.

El Nido

برای خوانندگان غیر اسپانیایی زبان El Nido به معنی لانه است. این احساس دقیقا همان چیزی است که مسافران را به صخره های سنگ آهک می کشاند که جزیره را پوشش می دهد. این شهر دروازه ای به Bacuit Archipelago است که هنوز هم یک منطقه نسبتا کشف نشده در آسیای جنوب شرقی است. شما می توانید در تور رد شدن از جزیره ریسک کنید، صخره های ناهموار را برای خودتان کاوش کنید و جزایر جادویی نهان را بیابید. Bacuit Archipelago در مقایسه با منطقه ها دیگر جهانگرد های کمتری دارد و در مقایسه با Krabi تایلند و Ha Long Bay ویتنام مشابه آن ها است. شهر El Nido در قسمت شمالی جزیره Palawan واقع شده است. این شهر به خاطر سواحل خیره نماینده، کوه ها و تپه های غلتانش شناخته می گردد و بعلاوه دارای حضور چشمگیر حیات وحش است. مردم محلی برخورد محبت آمیز دارند و غذاهای دریایی واقعا خوشمزه هستند .خطوط هوایی تجاری به این شهر پرواز نمی نمایند بنابراین شما باید یک ون از Puerto Princessa بگیرید. با این حال این یاری می نماید که شهر کمی آرامتر از همتایان گردشگری خود باشد و بتوانید در آن از تماشای های فیلیپین لذت کافی ببرید.

جزیره Apo

جزیره Apo جزیره آتشفشانی زیبایی است که مساحت 183 هکتار را پوشش می دهد. این یک مکان فوق العاده برای رفتن به یک غواصی هیجان انگیز است. فقط در ساحل Apo شما یک ذخیره دریایی حفاظت شده به وسیله قانون منطقه مجتمع ملی پیدا خواهید کرد. بیش از 650 گونه مختلف ماهی در این آب ها وجود دارد و شما می توانید حداقل 400 گونه از 450 گونه مرجان فیلیپین را پیدا کنید. جزیره آپو به خاطر وجود بسیاری لاک پشت دریایی که در آب های آن شنا می نمایند، مشهور است. به وسیله ابتکار جامعه با یاری یک استاد فیلیپینی ساکنان هرکدام به نوبه خود در تبدیل این آب ها به سکو های دریایی کوشش کردند. برای بیش از 30 سال جزیره آپو محافظت شده است و شما می توانید مزایای آن را با زدن اولین شیرجه خود ببینید. حتی مرجان های نرم در عمق 5 متر کاملا دست نخورده است. با وجود جهانگرد هایی که برای شیرجه زدن به اینجا می آیند هنوز هیچ گونه صدمه ای بر زندگی دریایی وارد نشده است و یکی از جاذبه های گردشگری فیلیپین در زمان سرگرمی در فیلیپین می باشد.

مانیل

این جا جایی است که برای تجربه زندگی شهری واقعی باید بروید. مانیلا دارای فرهنگ خاص خود است. با داشتن گالری های خلاق هنری، بازار هنرهای تجسمی و صحنه موسیقی بسیار مجذوب کننده مطمئنا خیلی چیزها برای دوست داشتن در این شهر آسیایی وحشی پیدا خواهید کرد. در اینجا می توانید نگاهی اجمالی به دنیایی از تضادها بیاندازید. فرهنگ آسیایی باستان با دوران مدرن تکنولوژیکی همراه است. محله های پایین شهر به وسیله ساختمان های بسیار بلند جبران شدند. در اینجا شرق با غرب دیدار می نماید و قدیمی با تازه دیدار می نماید. اگر شما به میزان کافی خوش شانس باشید که به آن دست پیدا کنید احتمالا برای بهتر شدن تغییر می کنید.

Bohol

Bohol یکی از جزایر مورد علاقه ما در فیلیپین است. این جا جایی است که به راستی جنگل با اقیانوس دیدار نموده است که به خاطر تپه های های فوق العاده مرجانی و منظره غیر معمول در بین جاذبه های گردشگری فیلیپین شناخته شده است. شما می توانید حیات وحش منحصر به فردی را تجربه کنید، در زیر نور خورشید در سواحل بکر و یا پیاده روی برای تماشا جنگل های سبز از بالا لذت ببرید. یکی از چیزهای هیجان انگیز برای تماشا در Bohol تپه های شکلاتی آن هستند. تقریبا 1200 کوه وجود دارد که در طول فصل بی آبی رنگ قهوه ای کاکائو به خود می گیرند که در تضادی کاملا جالب با جنگل های سبز روشن اطرافش واقع شده است. در کل، فیلیپین یکی از آن بهشت های کلاسیک گرمسیری است که دارای پیچ و تاب های آسیایی است که نمی توانید از دست بدهید. اگر برنامه ریزی سفر به شرق را دارید، یک بار برنامه رفتن به یکی از تماشای های فیلیپین در زمان سرگرمی در فیلیپین را نباید فراموش کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1694

به "جاذبه های گردشگری فیلیپین ، لذت بردن از فرهنگ آسیایی (تور فیلیپین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری فیلیپین ، لذت بردن از فرهنگ آسیایی (تور فیلیپین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید