برج میلاد کارکرد آموزشی و فرهنگی به خود گرفته است

به گزارش سفر به مالزی، به گزارش خبرنگاران، مرتضی طلایی ضمن بازدید از جشنواره شهربانو در مجموعه برج میلاد، اظهار کرد: اساس رویکرد مدیریت برج میلاد برای ایجاد فضایی که محلی برای حضور آحاد جامعه از گروه های مختلف مردمی با رویکرد افزایش مهارت و توانمندی عمومی جامعه که متناسب با احتیاج جامعه برگزاری می گردد، بسیار مفید است.

برج میلاد کارکرد آموزشی و فرهنگی به خود گرفته است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس فوق لیسانس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

وی اضافه نمود: برگزاری چنین جشنواره هایی، راهگشا برای زندگی مخاطبین بوده و یادمان ملی ایرانیان بستر لازم را برای رسیدن به جامعه سالم و شهر و شهروند قانونمدار، توانمند و با مهارت و دانش لازم که مجموعه ای از نکات ظریف این جشنواره است را فراهم می نماید.

این عضو شورای شهر عنوان نمود: به نظرم شهروندان که در این جشنواره حضور می یابند با دست خالی مجموعه را ترک نمی نمایند، قطعاً با دانش و تجربه جدیدی از جشنواره باز می گردند و این دلیلی می گردد که دوباره در برنامه های بعدی برج میلاد حضور داشته باشند.

طلایی همچنین گفت: اگر به صورت رندمی از مراجعین و شرکت نمایندگان در جشنواره سوال پرسیده گردد به نظر من حدود 50 درصد آنها قبلا هم در جشنواره حضور پیدا کردند و چون مجموعه برنامه های برج میلاد را متناسب با خواست و جوابگوی احتیاج خودشان دیدند انگیزه مراجعه دوباره و استفاده از برنامه های ارائه شده دیگر آن در آنها به وجود می آید.

جشنواره های فرهنگی کارنامه درخشانی برای برج میلاد است

وی توضیح داد: این برنامه های فرهنگی کارنامه درخشانی برای برج میلاد است؛ به نحوی که مدیریت مجموعه پیروز شده برنامه ریزی های داشته باشد که این مجموعه صرفاً یک مجموعه گردشگری نباشد بلکه در کنار یک مرکز گردشگری مجموعه ای برای آموزش مهارت ها و توامندی ها و انسجام اجتماعی است.

این عضو شورای شهر تهران همچنین اظهار کرد: اقدامات شهرداری و برنامه جشنواره های برج میلاد در راستای سیاست های شورای شهر تهران در تحقق اهداف مدیریت شهری است، چرا که شورای اسلامی شهر تهران و مجموعه شهرداری از هم جدا نیستند.

طلایی ادامه داد: خوشبختانه فضای مبادله دانش، تجربه و مهارت های مختلف هم اکنون بین بخش های مختلف شهردای و شورای شهر به وجود آمده است و سیاست شورای اسلامی شهر تهران و رویکرد این نهاد مردمی حمایت از طرح های فرهنگی و اجتماعی که جوابگوی احتیاج جامعه در تحقق شهر سالم و جامعه سالم با شهروند توانمند و اخلاق مدار است تا جامعه ای ارزشی را به دست آوریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 317

به "برج میلاد کارکرد آموزشی و فرهنگی به خود گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برج میلاد کارکرد آموزشی و فرهنگی به خود گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید