باند 7 نفره فروش دستکش در فضای مجازی دستگیر شدند، کشف 25 هزار عدد دستکش از مخفیگاه متهمان

به گزارش سفر به مالزی، جانشین فرماندهی انتظامی فارس گفت: باند 7 نفره که در فضای مجازی اقدام به فروش تجهیزات غیر بهداشتی می کردند با 25 هزار عدد دستکش متلاشی شدند.

باند 7 نفره فروش دستکش در فضای مجازی دستگیر شدند، کشف 25 هزار عدد دستکش از مخفیگاه متهمان

به گزارش از ، سرهنگ یوسف ملک زاده جانشین فرماندهی انتظامی فارس بیان نمود: در پی شیوع بیماری کرونا و احتیاج مردم به تجهیزات پزشکی، مجرمان با تبلیغ و فروش اقلام بهداشتی غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشت، منافع اقتصادی زیادی کسب و سلامت شهروندان را به مخاطره می اندازند.

او اضافه نمود: کارشناسان پلیس فتا استان فارس با رصد شبانه روزی سایت های مختلف، باند 7 نفره که در فضای مجازی در شیراز اقدام به تبلیغ فروش اقلام ضد عفونی نماینده و دستکش می کردند را شناسایی و در یک عملیات پیروز پلیسی آنان را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی فارس افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 25 هزار عدد دستکش، 100 عدد محلول و ژل ضد عفونی نماینده و یک هزار عدد ماسک کشف شد.

سرهنگ ملک زاده با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، توضیح داد: شهروندان در صورت مواجعه با هرگونه فروش دارو و مواد بهداشتی غیر مجاز در فضای مجازی، موضوع را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 442

به "باند 7 نفره فروش دستکش در فضای مجازی دستگیر شدند، کشف 25 هزار عدد دستکش از مخفیگاه متهمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باند 7 نفره فروش دستکش در فضای مجازی دستگیر شدند، کشف 25 هزار عدد دستکش از مخفیگاه متهمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید