بازگشت کاسیاس به زمین فوتبال به کلی منتفی شد، پورتو دست رد به سینه سن ایکر زد

به گزارش سفر به مالزی، سنگربان اسطوره ای تیم فوتبال پورتو نمی تواند با پیراهن این تیم به زمین بازی برگردد تا یک خداحافظی شایسته با مستطیل سبز داشته باشد.

بازگشت کاسیاس به زمین فوتبال به کلی منتفی شد، پورتو دست رد به سینه سن ایکر زد

به گزارش خبرنگاران، رؤیای ایکر کاسیاس و طرفدارانش برای بازگشت او به زمین بازی و به انتها رساندن دوران بازیگری اش با شرکت در آخرین بازی پورتو در این فصل و بالای سر بردن جام قهرمانی بر باد رفت.

پیش از قطعی شدن بیست و نهمین قهرمانی پورتو در لیگ دسته اول پرتغال، کمپینی در فضای مجازی شکل گرفت که در آن از باشگاه پورتو خواسته شده بود در صورت کسب قهرمانی زودهنگام برای قدردانی از زحمات کاسیاس به او اجازه دهد که برای دقایقی هم که شده در بازی های انتهای فصل به او اجازه دهد به صورت نمادین دوباره به زمین بازی برود تا به این شیوه با او وداعی شایسته به عمل آید.

کاسیاس دو سال پیش به دلیل ابتلا به حمله قلبی مجبور شد پورتو را ترک کند و از آن موقع هم دیگر نتوانسته به زمین بازی برگردد. با این حال خیلی ها امیدوار بودند که بتواند حداقل دقایق در بازی های تشریفاتی پورتو شرکت کند. این فرصت با پیروزی 2 بر صفر پورتو مقابل اسپورتینگ لیسبون و قهرمانی زودهنگام آبی و سفیدپوشان دراگائو محقق شد. خود کاسیاس هم که برای تماشای این بازی به دراگائو برگشته بود و بعد از 15 ماه هم تیمی هایش را دیدار کرد و با آنها قهرمانی شان را جشن گرفت، نسبت به بازگشت به دروازه پورتو ابراز تمایل کرد و گفت: الان دوست دارم که دوباره بازی کنم اما بیشتر از آنکه این کار به نظر و دلخواه من بستگی داشته باشد به تصمیم پزشکان و باشگاه بستگی دارد.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی پورتو هم آب پاکی را روی دست کاسیاس ریخت و به او گفت که نمی تواند در دو بازی آخر تیمش به میدان برود. او در نشست خبری پیش از بازی ماقبل آخر پورتو در این فصل مقابل تیم موریرنسه گفت: آن افرادی که درخواست کردند کاسیاس به ترکیب تیم برگردد هیچ درکی از اینکه چه اتفاقی افتاده ندارند. ایکر دیگر نمی تواند بازی کند. من فکر نمی کنم که پزشکان به ما بابت به خطر نیفتادن سلامت ایکر ضمانت بدهند، ضمن اینکه قرارداد او با پورتو هم تمام شده است. بله امکانش بود که با کاسیاس قراردادی یک روزه یا یک ماهه ببندیم اما نیازی به این کار نبود. ما باید قبل از هر چیزی به فکر سلامت او می بودیم. پس این کار امکان پذیر نیست. متأسفانه بعضی از افراد با استناد به اطلاعات غلطی که داشته اند اقدام به راه اندازی یک کمپین کردند.

سرمربی پورتو افزود: کاسیاس برای تمام اعضای تیم ما بازیکن بسیار مهمی بود. اگر او بازگشتش به رئال مادرید را تأیید کند (برای ایفای نقش به عنوان مشاور رئیس باشگاه) امیدوارم که در سلامت کامل به سر ببرد و در حرفه جدیدش پیروز باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 633

به "بازگشت کاسیاس به زمین فوتبال به کلی منتفی شد، پورتو دست رد به سینه سن ایکر زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت کاسیاس به زمین فوتبال به کلی منتفی شد، پورتو دست رد به سینه سن ایکر زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید