اکران تصاویر استاد شجریان در شهر تهران

به گزارش سفر به مالزی، سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از اکران تصاویر استاد محمدرضا شجریان در فضاهای شهری پایتخت اطلاع داد.

اکران تصاویر استاد شجریان در شهر تهران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

حجت نظری، سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در این باره گفت: باید به مردم ایران برای این غم عظیم تسلیت گفت. امیدوار بودیم که شرایطی فراهم گردد تا شاهد بهبودی استاد باشیم اما متاسفانه تقدیر جور دیگر رقم خورد و مردم ایران سوگوار اعتبار موسیقی و آواز ایرانی شدند. فکر می کنم بهترین جمله در خصوص درگذشت استاد شجریان را استاد کیهان کلهر بیان کردند که جان از تن آواز ایران رفت.

نظری با بیان اینکه در چنین شرایطی برگزاری مراسم تشییع و بدرقه می توانست موجب تسلای خاطر یک ملت داغدیده گردد، گفت: متاسفانه شیوع کرونا و ارجحیت عمل به پروتکل های بهداشتی بر هر نوع تجمعی، ما را از حضور در این مراسم نیز محروم کرد.

او ادامه داد: به همین دلیل در پیگیری که از سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام دادم، بنا شد تا تصاویر استاد شجریان بر روی بیلبوردها و فضاهای شهری پایتخت نصب گردد. البته من هم مانند میلیون ها نفر از مردم ایران دلم می خواست که در زمان حیات استاد و برای دعوت به کنسرت ایشان این بیلبوردها را در فضاهای شهری ببینم اما افسوس که نشد.

به گزارش شهر به نقل از ایسنا، به گفته نظری، اقدامات مربوط به جانمایی این تصاویر صورت گرفته و پس از چاپ به زودی در سراسر شهر نصب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 755

به "اکران تصاویر استاد شجریان در شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران تصاویر استاد شجریان در شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید