انتشار نسخه صوتی هری پاتر و سنگ جادو با صدای دیوید بکهام

به گزارش سفر به مالزی، به گزارش هالیوود ریپورتر، کمپانی ویزاردینگ ورلد جی کی رولینگ و سرویس پخش آنلاین اسپاتیفای در طرحی جدید با تهیه یک نسخه صوتی از رمان هری پاتر و سنگ جادو، خاطرات روزهای اوج مجموعه هری پاتر را زنده می کنند.

انتشار نسخه صوتی هری پاتر و سنگ جادو با صدای دیوید بکهام

این نسخه صوتی با صداپیشگی شخصیت های شناخته شده ای چون دیوید بکهام اسطوره فوتبال انگلستان، دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر، استیون فرای کمدین، مجری، هنرپیشه و نویسنده انگلیسی، داکوتا فنینگ هنرپیشه آمریکایی، کلودیا کیم هنرپیشه کره ای. ادی ردمین بازیگر فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها و نوما دومزونی بازیگر هری پاتر و کودک نفرین شده، تهیه خواهد شد.

هر هفته یک فصل از این رمان با صدای یکی از این افراد پخش می شود.

دنیل رادکلیف با خواندن فصل اول کتاب، تحت عنوان پسری که زنده ماند، این پروژه را آغاز می کند. نسخه صوتی فصل اول از همین امروز در اسپاتیفای و اسپاتیفای کیدز برای علاقمندان در دسترس است. نسخه تصویری قرائت این رمان نیز در صفحه اصلی سایت هری پاتر قرار داده خواهد شد.

مجموعه هری پاتر نوشته جی کی رولینگ نویسنده انگلیسی، با فروش بیش از 500 میلیون نسخه پرفروش ترین مجموعه کتاب در تاریخ به شمار می رود. هری پاتر و سنگ جادو با فروش بیش از 120 میلیون نسخه، پرفروش ترین کتاب این مجموعه است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 498

به "انتشار نسخه صوتی هری پاتر و سنگ جادو با صدای دیوید بکهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار نسخه صوتی هری پاتر و سنگ جادو با صدای دیوید بکهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید