افزایش ورشکستگی شرکت های سوئدی

به گزارش سفر به مالزی، جدیدترین آمار حکایت از جهش ورشکستگی کار های خدماتی و شرکت های سوئدی دارد.

افزایش ورشکستگی شرکت های سوئدی

به گزارش ، براساس جدیدترین آماری که موسسه اعتبارسنجی UC منتشر کرد در ماه مارس تعداد رستوران ها و هتل هایی که در سوئد اعلام ورشکستگی نموده اند، نسبت به مارس سال قبل میلادی 123 درصد افزایش داشته است.

شرکت هایی نیز که در زمینه حمل و نقل فعالیت دارند در ماه گذشته شاهد رشد 105 درصدی در اعلام ورشکستی بوده اند در حالی که در سایر اصناف، افزایش چشمگیری در اعلام ورشکستگی دیده نمی گردد.

ریچارد دامبری، اقتصاددان شاغل در UC با ابزار نگرانی از میزان افزایش در آمار ورشکستگی شرکت ها معتقد است که هنوز نمی توان درباره آمار دقیق شرکت هایی که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا مجبور به اعلام ورشکستگی می شوند قضاوت کرد، چون در بسیاری از اصناف مدتی طول می کشد تا کاهش درآمد ها منجر به توقف فعالیت ها گردد.

به گفته وی، اصنافی همچون رستوران ها خیلی سریع تحت تاثیر قرار می گیرند و مجبور به اعلام ورشکستگی می شوند. بر خلاف رستوران ها، هتل ها و شرکت های حمل و نقل، شرایط بعضی از اصناف به نظر بهتر از قبل می رسد؛ برای مثال آمار اعلام ورشکستگی در فروشگاه های خرده فروش به خصوص سوپرمارکت های کوچک نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش 17 درصدی داشته است که این آمار نشان از بهبود شرایط مالی در این اصناف است.

پیش بینی می گردد هزاران نفر از خارجی تباران به خصوص مهاجران تازه واردی که هم اکنون در اصناف آسیب پذیر استخدام هستند به زودی کار خود را از دست بدهند و با توجه به افزایش نرخ بیکاری در سوئد و سخت تر شدن کاریابی، این دسته مجبور شوند که برای تامین معاش دوباره به یاری های دولتی اداره کار و صندوق بیمه و حتی دفاتر سوسیال روی بیاورند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 410

به "افزایش ورشکستگی شرکت های سوئدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ورشکستگی شرکت های سوئدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید