افزایش حقوق 105 میلیون دلاری نیروی پلیس ونکوور

به گزارش سفر به مالزی، با وجود اینکه اداره پلیس ونکوور طی 10 سال گذشته استخدام نیروی جدید نداشته است، هزینه های کارکنان آن به خاطر افزایش حقوق و اضافه کاری، به طور مداوم افزایش پیدا نموده است.

افزایش حقوق 105 میلیون دلاری نیروی پلیس ونکوور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتیپل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

هزینه پرداخت حقوق و مزایا در اداره پلیس ونکوور بین سال های 2009 و 2019 به میزان 105 میلیون دلار افزایش داشت، حتی با وجود اینکه سیاست عدم استخدام هشت ساله اداره تا سال 2018 اجرایی می شد.

در سال 2019، میزان کل حقوق ها و مزایا به بیش از 268 میلیون دلار رسید. در سال 2009، هزینه انجام کار پلیس برای هر شهروند ونکوور 355 دلار بود اما تا 2019 این رقم به 470 دلار رسید.

با استناد به تحلیل پست میدیا از داده های حقوق اداره پلیس ونکوور از پایگاه داده حقوق های عمومی ونکوور سان و توافق های کلی بین هیات پلیس و اتحادیه افسران پلیس، مذاکرات برای افزایش حقوق و اضافه کاری دلیل اصلی افزایش ها بود.

در سال 2018 که آخرین سالی است که داده ها قابل دسترس هستند، مبلغ درآمد میانگین برای افسرها 118 هزار دلار بود که کمی بیشتر از بالاترین حقوق رسمی برای افسرهای پلیس است. حقوق آن ها با توجه به تجربه باید چیزی بین 70 تا 100 هزار دلار در سال باشد.

اما تقریبا 80 درصد از افسرها بیش از 100 هزار دلار درآمد داشتند که نشان می دهد استفاده از اضافه کاری در این اداره پلیس بسیار گسترده است. دوازده افسر درآمدی بیش از 200 هزار دلار داشتند و یک نفر با درآمد 243 هزار دلاری از معاون رییس هم حقوق بیشتری داشت.

بین سال های 2012 و 2018 افزایش کلی حقوق در هر سال چیزی بین 2.5 تا 3.5 درصد بوده است. این رقم حداقل نیم درصد بیشتر از نرخ تورم در بیشتر سال ها بود.

آدام پالمر رییس پلیس ونکوور تصدیق کرد که هزینه های رو به افزایش پرداخت حقوق در این اداره پلیس تا حدود زیادی به خاطر این است که حقوق در اداره بالا می رود تا بتوانند با سرعت تقریبا برابر با دیگر اداره های پلیس در سراسر کانادا حرکت نمایند.

در ماه مه، پالمر درخواست شهر مبنی بر کاهش بودجه یک درصدی پلیس در پاسخ به پاندمی کووید-19 را رد کرد و گفت انجام چنین کاری به ضرر امنیت عمومی خواهد بود.

تا حدود زیادی، طی یک دهه گذشته نرخ جرم و جنایت در شهر در حال کاهش یا ثابت بوده است.

اما تعداد تماس های دریافت خدمات که یکی از سنجه های اصلی بار کاری نیروی پلیس است، در حال افزایش بوده است. با استناد به مجموعه ای از گزارش ها درباره ارایه خدمات پلیس و سلامت روان که از سال 2008 توسط اداره پلیس ونکوور منتشر شد، تا حدودی دلیل این امر این بوده که تعداد درخواست های دریافت خدمات در ارتباط با سلامت روان، بی خانمانی و اعتیاد جهش پیدا نموده است.

متخصصان در کل قبول دارند که گستره و پیچیدگی کار پلیس رو به افزایش بوده و این می تواند باعث بالا رفتن هزینه ها نیز بشود.

ریچارد بنت استاد دانشگاه سایمون فریزر که قبلا یکی از افسران پلیس سلطنتی کانادا بوده، می گوید: پلیس تماس های بیشتری برای دریافت خدماتی که پیچیده تر هستند، روبه روست. پلیس دارد برای چیزی که آن را تماس های اجتماعی برای دریافت خدمات می خواند مسئولیت بیشتری قبول می نماید و این برای یاری به افراد دارای بیماری های روانی و افراد بی خانمان است. این زمان خیلی بیشتری می برد.

بنت گفت تحقیقات پلیس هم زمان بیشتری می برد. او اضافه نمود: حالا می توان آنالیز های کاملا میکروسکوپی از نمونه های دی ان ای انجام داد. این به این معنی است که باید آنالیز های میکروسکوپی از صحنه های وقوع جرم صورت بگیرد.

او به این نکته اشاره نمود که بعضی از تحقیقات پلیس در صحنه های قتل که قبلا یک یا دو روز به طول می انجامیدند حالا ممکن است تا یک هفته طول بکشند.

به گفته پالمر، میزان حقوق افسران اداره پلیس ونکوور هم سطح با دیگر پلیس ها در سراسر کانادا است. او گفت: ارایه خدمات پلیس گران قیمت است. ارزان به دست نمی آید. این را تصدیق می کنم. خیلی پول باید خرج کرد، اما هزینه اش همین است.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 682

به "افزایش حقوق 105 میلیون دلاری نیروی پلیس ونکوور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش حقوق 105 میلیون دلاری نیروی پلیس ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید