اعلام نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

به گزارش سفر به مالزی، به گزارش خبرنگاران، با انتها یافتن مهلت ثبت نام در پیش فروش محصولات ایران خودرو، قرعه کشی این مرحله امروز با حضور نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزاری شد.

اعلام نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

در طرح نو پیش فروش پنج محصول ایران خودرو، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک عرضه شد. موعد تحویل خودرو ها براساس نتایج قرعه کشی، از شهریور تا مهر 1401 خواهد بود (خبرنگاران).

پنج لینک نتایج قرعه کشی ایران خودرو در ادامه آمده است:

نتایج پژو 207 دستی سقف شیشه ای

نتایج رانا پلاس

نتایج سورن پلاس

نتایج دنا پلاس توربوشارژ دستی

نتایج دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

حراج بعدی ایران خودرو کی است؟

حراج ایران خودرو با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه از سه شنبه 20 مهر شروع گردد. اما کدام محصولات ایران خودرو با چه قیمتی در این طرح پیش فروش عرضه می شوند؟

فروش فوق العاده بعضی محصولات شرکت ایران خودرو (با روش قرعه کشی) مطابق جدول زیر از روز سه شنبه مورخ 20 مهر 1400 شروع می گردد و تا انتها روز آدینه مورخ 23 مهر ادامه می یابد.

شرایط و ضوابط قرعه کشی همچنان فعال است و موعد تحویل محصولات حداکثر 3 ماهه است (خبرنگاران).

قیمت خودروها در بازار

به گزارش خبرنگاران، حراج ایران خودرو برای چهار محصول راناپلاس، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و پارس بنزینی برگزار می گردد.

راناپلاس در طرح حراج ایران خودرو به قیمت 180 میلیون و 391 هزار و 811 تومات عرضه می گردد. این محصول در بازار 268 میلیون تومان قیمت دارد.

پژو 207 دستی سقف شیشه ای هم در طرح حراج ایران خودرو، 216 میلیون و 263 هزار و 91 تومان قیمت خورده است. این محصول در بازار 337 میلیون تومان داد و ستد می گردد.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در طرح نو حراج ایران خودرو، به قیمت 390 میلیون و 89 هزار و 327 تومان در اختیار برندگان قرار می گیرد. این محصول در بازار 463 میلیون تومان قیمت دارد.

پارس بنزینی، آخرین محصولی است که در طرح حراج ایران خودرو عرضه می گردد که 140 میلیون و 273 هزار و 500 تومان قیمت خودرو است. این محصول در بازار حدود 280 تا 294 میلیون تومان داد و ستد می گردد.

متقاضیان باید به لینک esale.ikco.ir مراجعه نمایند.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1348

به "اعلام نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید