اعلام اسامی فیلم های حاضر در دومین دوره نگاهی بر سینمای چین

به گزارش سفر به مالزی، تهران (پانا) - اسامی فیلم های حاضر در دومین دوره نگاهی بر سینمای چین که از 24 تا 30 مهرماه برگزار می گردد، اعلام شد.

اعلام اسامی فیلم های حاضر در دومین دوره نگاهی بر سینمای چین

به گزارش روابط عمومی موسسه هنروتجربه، اسامی 7 فیلم حاضر در دومین دوره نگاهی بر سینمای چین که قرار است به همت موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان و سفارت چین در ایران برگزار گردد، اعلام شد.

بدین ترتیب فیلم های آواز ققنوس اثر وو تیان مینگ، آدم کش به کارگردانی هو شایئو-شین، من کسی هستم ساخته یی تونگ شینگ، بازگشت به خانه و سایه اثر ژانگ ییمو، پرواز با درنا به کارگردانی لی رویجون و آنیما به کارگردانی چاو جینلینگ در این هفته نمایش داده می شوند.

دومین دوره نگاهی بر سینمای چین به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس روابط سیاسی بین ایران و چین و با نمایش 7 اثر از سینمای چین از 24 تا 30 مهرماه 1400 به صورت فیزیکی و آنلاین برگزار گردد.

در دومین دوره نگاهی بر سینمای چین خانه هنرمندان هر روز در سانس 17 تا 19 میزبان علاقه مندان خواهد بود بعلاوه اکران آنلاین فیلم ها در این رویداد برعهده پلتفرم هاشور است که در ایام برگزاری هر شب در 2 سانس 18 تا 20 و 20 تا 22 آثار نمایش داده خواهد شد.

اولین دوره نگاهی بر سینمای چین در سه روز از 24 تا 26 مرداد 97 به صورت همزمان در چند شهر ایران برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1349

به "اعلام اسامی فیلم های حاضر در دومین دوره نگاهی بر سینمای چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام اسامی فیلم های حاضر در دومین دوره نگاهی بر سینمای چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید