با جزایر اسپورادس یونان آشنا شوید

به گزارش سفر به مالزی، اسپورادس (Sporades) از جزایر شلوغ اسکیاتوس بوده که سواحل فوق‌العاده‌ای بوده تا مناظر خیره‌کننده جزیره دور افتاده اسکیروس دارد و خاطراتی به یادماندنی برای شما دارد.

با جزایر اسپورادس یونان آشنا شوید

جزیره اسکیاتوس (Skiathos) از نزدیکترین جزایر اسپورادس به سرزمین یونان بوده و قابل دسترسی برای گردشگران یونان است. این شهر امکانات بسیاری برای بازدید دارد و بیشتر مردم برای رفتن به سواحل زیبا به اسکیاتوس سفر می‌کنند. سواحل جنوبی این جزیره با آبهای آرام، مکانی عالی برای شنا و تفریحات آبی مانند قایق پارویی و پدالی است. سواحل شمالی اسکیاتوس خلوت‌تر و دنج‌تر می‌باشند. ساحل شمالی لالاریا در نزدیکی غارهای دریایی زیبا، تنها با قایق قابل دسترسی می‌باشد. تور کشتی کروز بدون ویزا پر از جاذبه برای بازدید بوده و گردشگران بسیاری به جزایر اسپورادس خواهد برد.

جزیره زیبای اسکوپلوس (Skopelos) از دیگر جزایر یونان برای بازدید بوده و طرفداران بسیاری برای بازدید دارد. جزایر اسپورادس و اهالی بومی این جزیره سعی دارند این جزیره را تبدیل به یک جاذبه گردشگری محبوب برای گردشگران تبدیل کنند. آژانس مسافرتی ما نمایندگی کشتی کروز در ایران را دارد و سفر با کشتی کروز یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای سف به کشور یونان است.

جزیره اسکیروس (Skyros) معروف به به جزیره تناقض‌ها بوده و در قسمت جنوبی آن می‎توان به بازدید بزرگترین جزیره اسپورادس سفر کرد. موقعیت مرکزی این جزیره در دریای اژه بوده و جذاب متمدن تبدیل نبوده و اهالی اسکیروس خودشان به ندرت به دریا سفر می‌کنند. در این جزیره 300 کلیسا برای بازدید وجود دارد که بیشتر آنها به بخش خصوصی متعلق هستند. با وجود سواحل بی‌نظیر در این جزیره، کمبود اقامتگاه های لوکس احساس می‌گردد.

آلونیسوس (Alonissos) از زیباترین جزایر یونانی است که نسبت به سایر جزایر یونان کمتر شناخته شده است و جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیری شکل گرفته است. در مرکز پارک ملی دریایی، آب‌های کریستالی بسیاری در اطراف جزیره الونیسوس بازدید می‌شود ساحل شنی مگالی آموس یک مکان فوق العاده برای شنا مناسب استکه در نزدیکی بندر اصلی جزیره، پاتیریتی، واقع شده است. نمایشگاه هایی در اینجا وجود دارد که فرهنگ بومی جزیره را به نمایش می‌گذارند. موزه سنتی آلونیسوس در پاتیریتی ارزش بازدید را دارد و البته ورودی رایگان بوده و تورهای گردشگری با قایق شما را به شبه جزیره کوچک کرا پاناگیا خواهند برد.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 261

به "با جزایر اسپورادس یونان آشنا شوید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با جزایر اسپورادس یونان آشنا شوید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با جزایر اسپورادس یونان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید