استقلال با 3 مهاجم به فکر حفظ صدر

به گزارش سفر به مالزی، هفته دوازدهم لیگ برتر عصر امروز با برگزاری دو ملاقات در تهران و سیرجان پیگیری می گردد.

استقلال با 3 مهاجم به فکر حفظ صدر

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مصاف گل گهر با تراکتور مصاف امیر قلعه نویی با یکی از تیم های سابقش خواهد بود. امیر قلعه نویی بعد از حضور در تبریز خیلی کوشش کرد این تیم را به آرزوی دیرینه اش برساند؛ قهرمانی در لیگ برتر اما هرچه کوشش کرد نشد و امروز باید در راستا قهرمانی تراکتور مانع ایجاد کند چون مربی گل گهر است و مصاف استقلال و سایپا. این بازی تنها به ظاهر برای استقلال آسان است اما در زمین قطعاً این طور نخواهد بود به خصوص که تیم ها در برابر استقلال و پرسپولیس سعی می نمایند بهترین بازیکن خود را به نمایش بگذارند. به ویژه تیم هایی چون سایپا که در چنین بازی هایی بیشتر دیده می شوند. آیا سایپا می تواند صدرنشینی استقلال را در لیگ برتر به چالش بکشد؟ نگاهی خواهیم داشت به دو مسابقه ای که قرار است امروز برگزار گردد.

گل گهرسیرجان - تراکتور

آیا تیم مسعود شجاع بازی می نماید؟

گل گهر با امیر قلعه نویی بدون شک به دنبال ماجراجویی در لیگ برتر است. کوشش برای قهرمانی و اگر نشد کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا و به همین بهانه ارائه گر بازی های تهاجمی در برابر حریفان است. تراکتور قهرمان جام حذفی هم با همین انگیزه وارد بازی های این فصل شده است اما تا به این جای کار امتیازات حساسی را از دست داده و از صدر 6 امتیاز فاصله گرفته است. در چنین شرایطی پیش بینی می گردد هر دو تیم ارائه گر بازی تهاجمی باشند و با نیت کسب 3 امتیاز وارد میدان شوند. مسعود شجاعی اگر تصمیم به حضور در میدان بگیرد همانند استقلال با تمرکز بالا بازی نمی نماید و دیدید که در آن بازی پاس گل به تیم حریف داد! به این خاطر که یک شخص نمی تواند همزمان هم بازیکن باشد و هم مربی. نقطه امید دو تیم ستاره های وِیژه این بازی هستند. در ترکیب گل گهر علیرضا حقیقی توپ های خطرناک را به خوبی مهار می نماید و در ترکیب تراکتور هم محمد عباس زاده قدر موقعیت ها را به خوبی می داند. این دو فصل گذشته در نساجی هم بازی بودند. البته باید به بازی خوب منشا در ترکیب گل گهر اشاره کنیم؛ مهاجمی که به زعم خداداد در حد آقای گلی لیگ برتر نیست اما واقعیت این است که در هر لحظه می تواند شرایط بازی را تغییر دهد. تراکتور اگر شجاع نباشد و سه امتیاز بازی را از آن خود نکند از راستا قهرمانی دورتر می گردد و چه بسا زنوزی در پی جذب مربی جدید برای تراکتور باشد.

استقلال - سایپا

چالش صدرنشینی در آزادی

سایپا باز هم یکی از تیم های نیمه پایین جدول است به این خاطر که در برابر حریفان پرفراز و نشیب بازی می نماید. در بعضی از بازی ها سختکوش است و در بعضی از بازی ها فقط برای نتیجه مساوی بازی می نماید؛ طبیعی است تیمی که بیشتر به دنبال کسب مساوی در بازی باشد زیاد از نظر رتبه پیشرفت نخواهد نمود. استقلال امروز میزبان چنین تیمی است. استقلال به لطف فزونی در خانه تراکتور شاد است اما این نباید بهانه قانع نماینده ای گردد که آبی پوشان از پیش خود را برنده این ملاقات بدانند. استقلال در برابر ماشین سازی به سختی به پیروزی رسید و بدون شک در برابر سایپا هم این چنین است.

با تغییرات ایجاد شده از سوی محمود فکری به نظر می رسد راه پیروزی استقلال کمی سهل تر شده است به این خاطر که آبی پوشان با سه مهاجم به طور همزمان بازی می نمایند. این شرایط سایپا را در فاز دفاعی سخت تر خواهد نمود و شاید در چنین شرایطی بازی تهاجمی از سوی ساپیا بهترین برنامه برای این تیم برای دفاع کردن باشد چراکه موجب می گردد استقلال برای دقایقی به فاز دفاعی برود و همه جانبه حمله نکند. پیروزی استقلال در این بازی بدون شک به آسانی به دست نخواهد آمد. حتی شاید لازم باشد استقلال برای فزونی در این ملاقات قوی تر از بازی تراکتور بازی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 971

به "استقلال با 3 مهاجم به فکر حفظ صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با 3 مهاجم به فکر حفظ صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید