استفاده از فناوری های نوین برای رصد شکارچیان

به گزارش سفر به مالزی، سلاجقه گفت:استفاده از فناوری های نوین برای رصد شکارچیان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

استفاده از فناوری های نوین برای رصد شکارچیان

به گزارش خبرنگاران از ساری، سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بهره برداری از نخستین مرکز مانیتورینگ حفاظت محیط زیست در مازندران، گفت: استفاده از فناوری های نوین برای رصد شکارچیان درمنطقه از اهمیت بسزایی برخوردار است چراکه برای حراست محیط زیست تا به امروز شهدای زیادی داده ایم.

او اضافه کرد: حفاظت محیط زیست مازندران در استفاده از فناوری ها وتکنولوژی های نوین پیشگام شده و الگوی خوبی برای بقیه نقاط کشور است.

اولین مرکز پایش هوشمند حفاظت محیط زیست با حضور سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز پنجشنبه 4 آذر ماه به دست خانواده شهدا در مازندران افتتاح شد.

به منظور استفاده از فناوری های نوین علاوه بر تاثیر بالقوه درکاهش هزینه های جاری و ارتقاء بهره وری و افزایش انعطاف پذیری، به عنوان یک مولفه کلیدی در موفقیت هر سازمان محسوب می گردد.

این مرکز دارای همه سیستم های حفاظتی، نظارتی از جمله سیستم نظارت تصویری است، که از سال 1398 به صورت آزمایشی (پایلوت) و برای نخستین بار فعالیت خود را شروع کرد.

این مرکز امکان جمع آوری و دسته بندی اطلاعات و نیز نمایش آن ها را در قالب های مورد نظر در یک کانون کنترلی فراهم آورده و شبکه ای جهت مانیتورینگ و جمع آوری داده ها ایجاد نموده که قطعا با توسعه و تکمیل آن در آینده می تواند تحول شگرف را در اجرای وظایف وتکالیف سازمانی به ارمغان آورد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1426

به "استفاده از فناوری های نوین برای رصد شکارچیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از فناوری های نوین برای رصد شکارچیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید