ارسلان و زرین پیکر طلایی شدند، فلاح و عبادی به فینال صعود کردند

به گزارش سفر به مالزی، به گزارش خبرنگاران، رقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف روزهای 19 تا 22 فروردین ماه در شهر پلودیو بلغارستان برگزار می گردد. بر این اساس شب گذشته نتایج پایانی دیدارهای سه نماینده کشورمان در کشتی فرنگی و آزاد تعیین شد که در کشتی فرنگی علی ارسلان در وزن 72 کیلوگرم به مدال طلا رسید و در کشتی آزاد نیز حمیدرضا زرین پیکر در وزن 79 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.

ارسلان و زرین پیکر طلایی شدند، فلاح و عبادی به فینال صعود کردند

نتایج نمایندگان کشورمان به توضیح زیر است:

کشتی فرنگی:

در وزن 63 آرمین محب ثابت در دور نخست مقابل نیکولای ویچف از بلغارستان با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و با توجه به شکست این حریف، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل عبدالصامت باشار از ترکیه با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل الکساندر ماکسیموویچ از صربستان با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید و راهی ملاقات فینال شد. و با توجه به حاضر نشدن میلیان شوآب از آلمان در ملاقات فینال، ارسلان صاحب مدال طلا شد.

کشتی آزاد:

در وزن 79 کیلوگرم حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل عبدالکادیر آبدیگابار از قزاقستان با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله بولات ساکایف از قزاقستان را با نتیجه 6 بر یک از پیش رو برداشت و به ملاقات فینال راه یافت. وی در این ملاقات مقابل اومور آیبی از ترکیه با نتیجه 9 بر صفر پیروز و به مدال طلا دست یافت.

همچنین روز گذشته مهدی فلاح در وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی و جمال عبادی در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد به ملاقات فینال راه یافتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1114

به "ارسلان و زرین پیکر طلایی شدند، فلاح و عبادی به فینال صعود کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسلان و زرین پیکر طلایی شدند، فلاح و عبادی به فینال صعود کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید