تور آلمان ارزان: ارسال گاز روسیه به آلمان از سر گرفته شد

به گزارش سفر به مالزی، فعالیت خط لوله نورد استریم 1 درحالیکه اروپایی ها نسبت به قطع ارسال گاز از روسیه نگران بودند، پس از انجام یک دوره تعمیراتی با وصل شدن جریان گاز آلمان از سر گرفته شد.

تور آلمان ارزان: ارسال گاز روسیه به آلمان از سر گرفته شد

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش ایرنا، داده های اپراتور خط لوله نورد استریم 1 نشان می دهد که اندازه انتقال گاز روسیه به آلمان بین ساعت 06:00 تا 07:00 به وقت اروپای مرکزی (08:30 الی 09:30) امروز پنجشنبه حدود 30 میلیون کیلووات ساعت بوده است.

این درحالی است که اندازه گاز ارسالی از خط لوله نورد استریم 1 به آلمان دو ساعت پیش از آن، صفر بوده است.

روسیه فعالیت خط لوله نورد استریم 1 را برای انجام تعمیرات سالیانه به مدت چند روز قطع کرد که همین مساله اروپایی ها را در خصوص از سر گیری فعالیت نورد استریم طبق روال گذشته نگران ساخت.

شرکت گازپروم روسیه روز 20 تیر ماه جریان گاز خط لوله نورد استریم 1 را به دلیل تعمیر و نگهداری سالیانه قطع نموده بود. پیشتر نیز در اواسط ماه ژوئن جریان گاز این خط لوله 40 درصد کاهش یافته بود.

کشور های اتحادیه اروپا به دلیل نگرانی از قطع گاز روسیه، برنامه هایی را برای ذخیره منابع گازی برای زمستان پیش رو که بسیار سخت گزارش شده، در دستور کار دارند، اما بعضی کارشناسان این طرح را برای کشور های اروپایی وابسته به گاز روسیه نگران کننده می دانند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1609

به "تور آلمان ارزان: ارسال گاز روسیه به آلمان از سر گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: ارسال گاز روسیه به آلمان از سر گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید