اجاره ویلا و اقامتگاه در کیش با برترین قیمت از سایت لوکس ویلا

به گزارش سفر به مالزی، کیش جزء برترین مقاصد تفریحی و توریستی در ایران است و در یک جزیره کوچک 90 کیلومتر مربعی، سالانه ده ها میلیون توریست چه از شهرهای ایران و چه از منطقه ها مختلف دنیا مراجعه می نمایند تا با تفریحات مجذوب کننده کیش، بازار گردی ها و گشت و گذار در میان جاهای دیدنی، خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند. اما در این شهر، هتل های بسیاری برای اقامت وجود دارد که همیشه از توریستان هزینه های گزافی را برای ارائه خدمات و امکانات دریافت می نمایند. اگر میخواهید از هزینه های گزاف هتل ها در امان باشید در پی اقامتگاهی دربست در منطقه ای بکر هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

اجاره ویلا و اقامتگاه در کیش با برترین قیمت از سایت لوکس ویلا

جهت دریافت خدمات طراح خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

چرا برای اقامت در کیش، به سراغ اجاره ویلا، آپارتمان یا سوئیت برویم؟

همانطور که میدانیم، بخش شرقی کیش به اسم توریستی ترین منطقه جزیره شناخته می گردد و بیشتر جاذبه های گردشگری کیش هم در این نقطه قرار دارند. در منطقه توریستی کیش، هتل های بسیاری مشاهده می گردد که بیشتر آن ها هتل های چهار ستاره یا پنج ستاره هستند. این هتل ها با اینکه از نمایی لوکس و مجذوب نماینده برخوردار هستند و امکانات و خدمات رفاهی مختلفی را هم به گردشگران ارائه می دهند اما در قبال آن، هزینه های بسیار گزافی را از گردشگران دریافت می نمایند.

از آنجایی که هزینه اقامت در کیش برای گردشگران از اهمیت بالایی برخوردار است، گردشگران همیشه در پی اقامت در هتل هایی با امکانات مجذوب نماینده و در عین حال، قیمت مناسب و مناسب هستند اما در صورتیکه میخواهید از هزینه های گزاف هتل ها، دردسرهای رزرو هتل و بعلاوه قوانین عجیب و غریب بعضی از هتل ها به دور باشید، می توانید به سراغ اجاره ویلا در کیش و اقامت در اقامتگاه های مختلف جزیره بروید. در نقاط مختلف کیش، شهرک ها و منطقه ها بسیاری وجود دارد که در هرکدام، تنوع بالایی از انواع ویلاها و اقامتگاه ها با قیمت های مختلف مشاهده می گردد.

اجاره ویلا در شهرک صدف کیش

در این جزیره مجذوب نماینده و دیدنی، شهرک های معروفی وجود دارد که در هرکدام، اقامتگاه های مجذوب نمایندهی مشاهده می گردد. این شهرک ها شامل شهرک آفتاب، شهرک رز، دامون ساحلی، شهرک صدف و شهرک میرمهنا و یا نوبنیاد هستند. شهرک صدف یکی از معروف ترین و مجذوب نماینده ترین شهرک های جزیره برای اجاره ویلا و اقامتگاه به تعداد می رود و گردشگران با هر بودجه و سلیقه ای می توانند برترین اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو نموده و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند.

شهرک صدف کیش مابین بزرگراه خلیج فارس و بلوار مروارید واقع در شرق جزیره واقع شده است و گردشگرانی که قصد اجاره ویلا در شهرک صدف کیش را دارند همیشه در نظر داشته باشید شهرک صدف، به لطف محبوبیت بالایی که در میان گردشگران دارد، اگر در روزهای اوج گردشگری مانند تعطیلات چند روزه قصد اجاره اقامتگاه در این شهرک را دارید، می بایست از یک هفته قبل از تاریخ سفر نسبت به رزرو اقامتگاه مورد نظر اقدام کنید. گفتنی است بیشتر اقامتگاه هایی که در شهرک صدف کیش قرار دارند، آپارتمان مبله هستند که از امکانات مجذوب نمایندهی هم برخوردار بوده و گردشگران با اجاره آپارتمان مبله در شهرک صدف کیش، همیشه از منظره زیبای شهر و دریا برخوردار خواهند شد.

اجاره ویلا در دامون ساحلی کیش

دامون ساحلی از دیگر شهرک های معروف کیش است که در میان لوکس ترین منطقه ها برای اجاره روزانه ویلا در کیش به تعداد می رود. دامون ساحلی در شمال جزیره واقع شده و برای دسترسی به این شهرک می بایست به میدان تقاطع خیابان های وصال و اخوان ثالث واقع در شمال منطقه ششصد دستگاه، و غرب چهل دستگاه مراجعه کنید.

همانطور که گفتیم، دامون ساحلی یکی از لوکس ترین منطقه ها اقامتی در کیش است و در این شهرک، تنوع بالایی از انواع ویلاها و سوئیت ها مشاهده می گردد که از امکانات مختلفی برخوردار هستند. اگر در پی اجاره ویلا استخردار در کیش هستید و یا میخواهید با اجاره پنت هاوس در کیش، خاطرات مجذوب نمایندهی را برای خود رقم بزنید، دامون ساحلی می توان یکی از برترین مقاصد به تعداد رود. گفتنی است بیشتر ویلاها و سوئیت هایی که در منطقه دامون ساحلی قرار دارند، دارای منظره زیبا از دریا بوده و در فاصله چند قدمی تا ساحل هستند.

بعلاوه علاوه بر بعضی از جاذبه های گردشگری کیش که در اطراف شهرک دامون ساحلی قرار دارند مانند شهر حریره، شهر زیرزمینی کاریز و غیره، در این شهرک مرکز خریدی با نام دامون ساحلی وجود دارد که در مین مراکز خرید لوکس شهر بوده و برای بازار گردی، انتخابی مجذوب نماینده خواهد بود.

اجاره ویلا استخردار در کیش

در این جزیره زیبا و دیدنی، ویلاهای استخردار بسیاری در شهرک ها و نقاط مختلف جزیره وجود دارد که جزء محبوب ترین اقامتگاه در میان گردشگران به تعداد می فرایند. همیشه از نظر گردشگران، استخرهای آبسرد روباز در هوای گرم و شرجی کیش بسیار لذت بخش است و به علت محبوبیت بالای ویلاهای استخردار، همیشه نرخ اجاره ویلا استخردار در کیش به مراتب بیشتر از سایر اقامتگاه ها می باشد.

ویلاهای استخردار علاوه بر استخرهای روباز و یا سرپوشیده، از امکانات مجذوب نمایندهی هم برخوردار هستند اما جدا از امکانات، نرخ اجاره روزانه ویلا استخرار در کیش همچون سایر اقامتگاه ها، در روزهای عادی هفته در مقرون به صرفه ترین حد خود قرار دارند که این رقم در روزهای آخر هفته افزایش داشته و در ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه که تقاضا برای اجاره ویلا بالا می رود، به بیشترین حد خود می رسند.

برترین ویلاها با تنوع بالا و قیمت های منطقی را تنها در لوکس ویلا مشاهده خواهید کرد

لوکس ویلا به اسم مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا و اقامتگاه در کیش و تمام منطقه ها گردشگری ایران، همیشه سعی نموده تا با حذف واسطه ها، ارائه برترین قیمت و تنوع بالا، جهت اجاره ویلا را برای گردشگران آسان کند و گردشگران برای رزرو ویلا در کیش، تنها به وسیله تماس با کارشناسان سایت می توانند برترین ویلای مورد نظر متناسب با بودجه و سلیقه را رزرو نموده و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند. بعلاوه در این ایام کرونایی،لوکس ویلا تمامی ویلاها و اقامتگاه هایی که به صورت روزانه اجاره می دهد را پیش از رسیدن مسافر، تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی می نماید تا گردشگران بدوه هیچ دغدغه ای از حضور کرونا، اقامتی خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

منبع: چمدان
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1231

به "اجاره ویلا و اقامتگاه در کیش با برترین قیمت از سایت لوکس ویلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره ویلا و اقامتگاه در کیش با برترین قیمت از سایت لوکس ویلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید