آیین نامه جدید باغات هنوز لازم الاجرا نشده است

به گزارش سفر به مالزی، تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه آیین نامه جدید باغات هنوز لازم الاجرا نشده است، گفت اکنون بر اساس آیین نامه پیشین با باغات تصمیم گیری می گردد

آیین نامه جدید باغات هنوز لازم الاجرا نشده است

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در شیب با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

علی اعطا، در جریان دویست و هفتاد و نهمین جلسه شورا و آنالیز پلاک های ثبتی مبنی بر باغ بودند یا باغ بودن پلاک ثبتی واقع در خیابان فرشته منطقه یک تهران، گفت: آیین نامه جدید باغات تصویب شده اما هنوز به شورای شهر ابلاغ نشده است.

وی شرح داد که طبق ماده 1 و 2 قانون مدنی هر قانون عام الشمولی باید در روزنامه رسمی چاپ و پانزده روز از آن بگذرد و پانزده روز پس از انتشار در سراسر کشور لازم الاجرا است مگر آن که در خود قانون ترتیب خاصی برای موقع اجرا مقرر شده باشد.

اعطا تاکید نمود: این آیین نامه باید به وسیله شورای عالی استان ها به شوراها ابلاغ گردد اما هنوز چنین اتفاقی نیفتاده و با توجه به عدم انتشار در روزنامه رسمى هنوز برای شورای شهر جاری و ساری نیست.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1007

به "آیین نامه جدید باغات هنوز لازم الاجرا نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین نامه جدید باغات هنوز لازم الاجرا نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید